Jak optymalnie wykorzystać potencjał serwisu samochodów ciężarowych?
Integra Software
Program Integra Truck 7 posiada liczne funkcje branżowe odpowiadające praktycznym potrzebom serwisów samochodów ciężarowych i naczep.
Z oprogramowania mogą korzystać warsztaty samochodów ciężarowych, dostawczych, osobowych, pojazdów specjalnych, serwisy ASO, bazy transportowe, centra logistyczne, mobilne serwisy, stacje kontroli pojazdów, itp.
Podstawowe funkcje programu do serwisu samochodów ciężarowych:
- dedykowane zlecenia napraw pojazdów ciężarowych z wbudowaną bazą 100 000 pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych,
- szybki wybór pojazdu na podstawie rodzaju napędu, ilości osi oraz rodzaju nadwozia lub zabudowy,
- graficzne schematy do określania uszkodzeń ciągnika lub naczepy (ciągniki z naczepami: platforma podwozie 4×2/2, 6×2/2, ciągnik z naczepą 4×2/2, 4×2/4, 4×2/6, 6×2/2, 6×2/4, 6×2/4; ciągniki ze specjalistycznymi naczepami: betonomieszarka, wywrotka, cysterna, autotransport, kłonicowa),
- dedykowany słownik usterek i usług dla pojazdów ciężarowych umożliwiający szybkie rejestrowanie zgłoszeń dotyczących np. problemu z funkcjonowaniem retardera, uszkodzonego układu podnoszenia kabiny kierowcy, nieszczelnego układu pneumatycznego naczepy, itp.
- planowanie pracy w oparciu o funkcjonalny terminarz napraw dostępny w programie
- ewidencja czasu pracy serwisantów, weryfikację efektywności pracy mechaników oraz prowadzenie rozliczeń prowizyjnych.
- wiele raportów przedstawiających rzeczywisty obraz funkcjonowania serwisu w różnych obszarach
Wymienione funkcje to tylko niektóre z wielu praktycznych możliwości oprogramowania dla serwisów.
Dane serwisowo -naprawcze, technologia napraw, wycena napraw
Program umożliwia dostęp do opcjonalnych danych serwisowo-naprawczych obejmujących m.in. katalog czasów napraw, informacje o okresowych przeglądach, dane regulacyjne, instrukcje naprawcze, itp.
Aplikacje na smartfony i tablety dla mechaników oraz doradców serwisowych
Mechanicy mają dostęp do zakresu naprawy, checklist, historii serwisowej oraz danych naprawczych. Aplikacje posiadają także graficzny interfejs do zgłaszania usterek znalezionych w trakcie przyjęcia pojazdu lub jego naprawy. Aplikacje rewolucyjnie zwiększają potencjał warsztatu i zapewniają efektywniejszą komunikację w serwisie. Papierowe dokumenty zostały zastąpione przez intuicyjne aplikację. Błyskawiczne przyjęcie pojazdu do naprawy jest możliwe bezpośrednio przy pojeździe.