Jak optymalnie wykorzystać potencjał serwisu samochodów ciężarowych?

Integra Software

Program Integra Truck 7 posiada liczne funkcje branżowe odpowiadające praktycznym potrzebom serwisów samochodów ciężarowych i naczep.

Z oprogramowania mogą korzystać warsztaty samochodów ciężarowych, dostawczych, osobowych, pojazdów specjalnych, serwisy ASO, bazy transportowe, centra logistyczne, mobilne serwisy, stacje kontroli pojazdów, itp.

Podstawowe funkcje programu do serwisu samochodów ciężarowych:

  • dedykowane zlecenia napraw pojazdów ciężarowych z wbudowaną bazą 100 000 pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych,
  • szybki wybór pojazdu na podstawie rodzaju napędu, ilości osi oraz rodzaju nadwozia lub zabudowy,
  • graficzne schematy do określania uszkodzeń ciągnika lub naczepy (ciągniki z naczepami: platforma podwozie 4×2/2, 6×2/2, ciągnik z naczepą 4×2/2, 4×2/4, 4×2/6, 6×2/2, 6×2/4, 6×2/4; ciągniki ze specjalistycznymi naczepami: betonomieszarka, wywrotka, cysterna, autotransport, kłonicowa),
  • dedykowany słownik usterek i usług dla pojazdów ciężarowych umożliwiający szybkie rejestrowanie zgłoszeń dotyczących np. problemu z funkcjonowaniem retardera, uszkodzonego układu podnoszenia kabiny kierowcy, nieszczelnego układu pneumatycznego naczepy, itp.
  • planowanie pracy w oparciu o funkcjonalny terminarz napraw dostępny w programie
  • ewidencja czasu pracy serwisantów, weryfikację efektywności pracy mechaników oraz prowadzenie rozliczeń prowizyjnych.
  • wiele raportów przedstawiających rzeczywisty obraz funkcjonowania serwisu w różnych obszarach

Wymienione funkcje to tylko niektóre z wielu praktycznych możliwości oprogramowania dla serwisów.

program do zarządzania firmą Integra Firma 7

Dane serwisowo -naprawcze, technologia napraw, wycena napraw

Program umożliwia dostęp do opcjonalnych danych serwisowo-naprawczych obejmujących m.in. katalog czasów napraw, informacje o okresowych przeglądach, dane regulacyjne, instrukcje naprawcze, itp.

Aplikacje na smartfony i tablety dla mechaników oraz doradców serwisowych

 Mechanicy mają dostęp do zakresu naprawy, checklist, historii serwisowej oraz danych naprawczych. Aplikacje posiadają także graficzny interfejs do zgłaszania usterek znalezionych w trakcie przyjęcia pojazdu lub jego naprawy. Aplikacje rewolucyjnie zwiększają potencjał warsztatu i zapewniają efektywniejszą komunikację w serwisie. Papierowe dokumenty zostały zastąpione przez intuicyjne aplikację. Błyskawiczne przyjęcie pojazdu do naprawy jest możliwe bezpośrednio przy pojeździe. 

Aplikacje serwisowe

Jeśli chcesz otrzymać demo, umówić prezentację lub otrzymać materiały
to wypełnij formularz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CDS Mioduszewski z siedzibą w Koszalinie przy ul. Orla 4a, w celu przesyłania informacji handlowych, wysyłki newslettera, archiwizacji danych, sprzedaży produktów i usług oraz do celów marketingowo-reklamowych. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie CDS Mioduszewski, że dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.

    Administratorem danych osobowych jest CDS Mioduszewski z siedzibą w Koszalinie (75-727) przy ul. Orla 4a. Dane przekazane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane przez okres niezbędny do zrealizowania wskazanego celu i może on być różny, w zależności od charakteru zapytania. Masz prawo żądania dostępu do danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz w każdym momencie wycofania udzielonej zgody. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.