Jak korzystać z danych serwisowo-naprawczych i modułów komunikacyjnych? Podsumowanie webinaru

Integra Software

Zorganizowaliśmy webinar na temat danych serwisowo-naprawczych Integra Data Service oraz modułów CRM i SMS.

Podczas ostatniego spotkania poprowadzonego w formie online nasi specjaliści omówili jak korzystać z danych serwisowo-naprawczych Integra Data Service (IDS) oraz poruszyli kwestie efektywnej komunikacji z klientami za pomocą modułów CRM i SMS dostępnych w programie do serwisu Integra 7.

Integra Data Service

Uczestnicy webinaru mogli dowiedzieć się jak w praktyce korzystać z naszego narzędzia Integra Data Service. Podczas spotkania pokazaliśmy podstawowe funkcjonalności IDS, takie jak:

  • przeliczanie czasu i kosztów wymiany części na roboczogodziny,
  • tworzenie wycen i kosztorysów opartych na kalkulacji graficznej lub tekstowej,
  • ustawianie indywidualnych stawek za roboczogodziny np. dla pojazdów premium,

To tylko jedne z wielu funkcji Integra Data Service. Katalog zawiera ponad 20 milionów czasów napraw i jest stale rozbudowywany o informacje. Korzystanie z niego umożliwia dostosowywać usługi do indywidualnych potrzeb klienta, co przekłada się na wyższe zadowolenie klientów i lepsze wyniki serwisu.

Moduły CRM i SMS

Kolejnym tematem omówionym podczas webinaru były dodatkowe moduły w programie do serwisów Integra 7, które wznoszą komunikację z klientem na wyższy poziom. Moduły CRM i SMS można wykorzystywać na wiele sposobów w zależności od potrzeby danego serwisu. Między innymi umożliwiają:

  • zarządzanie zadaniami pracowników: przydzielanie i kontrola realizacji zadań dla poszczególnych mechaników i doradców,
  • wprowadzenie przypomnień o okresowej obsłudze pojazdów,
  • ankietowanie: badanie satysfakcji klientów lub zbieranie informacji w jaki sposób klienci dowiedzieli się o naszym warsztacie,
  • przeprowadzenie kampanii reklamowej,
  • przypomnienia o płatnościach,
  • wysyłanie wiadomości SMS do wyselekcjonowanej grupy odbiorczej,
  • usprawnienie kontaktu z klientem na każdym etapie obsługi.

Uczestnicy webinaru pogłębili wiedze o tych powyższych, jak i o wielu innych funkcjach naszych modułów. Dziękujemy wszystkim za aktywny udział i już teraz zapraszamy do śledzenia informacji o kolejnych szkoleniach i webinarach.