Bezpieczna obsługa klienta w czasie epidemii

Integra Software

Jeśli planujesz złożyć wniosek w ramach programu „Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bony na cyfryzację” – Zapraszam do kontaktu!

W czasie epidemii COVID-19 kluczowe jest zachowanie bezpieczeństwa klientów i pracowników. Nowe aplikacje mobilne pozwalają na ograniczenie kontaktu z klientem oraz usprawniają pracę w warsztacie. Aplikacje wspierają serwis w dostosowaniu się do bieżącej sytuacji epidemicznej.

Wdrożenie aplikacji Integra Smart Workshop 2.0 pozwala zaoszczędzić czas i zwiększyć rentowność serwisu przez realizację rozszerzeń napraw. Oprogramowanie umożliwia zbudowanie profesjonalnego wizerunku firmy pod kątem obsługi oraz dbałości o bezpieczeństwo klienta i pracownika.

Bezpieczeństwo

Wykorzystując aplikacje ograniczamy kontakt z klientem do minimum. Cały proces przyjęcia pojazdu do naprawy może odbyć się na placu, bezpośrednio przy pojeździe, bez konieczności zapraszania klienta do biura serwisu.

Oszczędność czasu

Aplikacje pozwalają na błyskawiczne przyjmowanie pojazdu do naprawy. Dedykowany moduł do opisu zgłoszeń klientów  za pomocą graficznego interfejsu układów pojazdu znacząco skraca czas przyjęcia pojazdu na serwis.

Sprawna komunikacja

Oprogramowanie usprawnia proces komunikacji pomiędzy biurem obsługi klienta, a mechanikami. Informacje z zakresem naprawy trafiają od doradcy prosto na serwis, a pracownicy mogą natychmiast przystąpić do pracy.

Efektywniejsze naprawy

Aplikacje mobilne całkowicie zmieniają dotychczasową obsługę zleceń przez mechaników. Papierowe dokumenty zostały zastąpione przez intuicyjną aplikację, zwiększając udział mechanika w całym procesie naprawy. Serwisant ma możliwość szybkiego zgłoszenia do doradcy dodatkowych usterek wykrytych podczas naprawy. Realizacja rozszerzeń napraw wpływa na zwiększenie rentowności serwisu. Mechanikom umożliwia się również szybki dostęp do zakresu naprawy oraz danych serwisowo-naprawczych, które są niezbędne podczas każdej naprawy.


Jeśli chcesz otrzymać więcej informacji lub ofertę dot. rozwiązań Integra to wypełnij formularz lub zadzwoń 94 348 8000

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CDS Mioduszewski z siedzibą w Koszalinie przy ul. Orla 4a, w celu przesyłania informacji handlowych, wysyłki newslettera, archiwizacji danych, sprzedaży produktów i usług oraz do celów marketingowo-reklamowych. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie CDS Mioduszewski, że dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.

    Administratorem danych osobowych jest CDS Mioduszewski z siedzibą w Koszalinie (75-727) przy ul. Orla 4a. Dane przekazane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane przez okres niezbędny do zrealizowania wskazanego celu i może on być różny, w zależności od charakteru zapytania. Masz prawo żądania dostępu do danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz w każdym momencie wycofania udzielonej zgody. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.