Nowoczesny Warsztat 1/2020 – Najpopularniejsze oprogramowanie warsztatowe

Integra Software

Nowoczesny Warsztat 1/2020 – Najpopularniejsze oprogramowanie warsztatowe

Od punktu przyjęcia klientów

(…)

–  Nasze aplikacje mobilne Integra Smart Workshop 2.0 to nowoczesne systemy, które całkowicie zmienia dotychczasową obsługę klientów w serwisie. Są to aplikacje na smartfony i tablety, które usprawniają  proces przyjmowania pojazdu od klienta oraz przyspieszają przekazywanie informacji z zakresem naprawy do mechanika.  Aplikacje stanowią uzupełnienie dla aktualnie wykorzystywanych programów warsztatowych. O takie funkcjonalności wzbogaciliśmy ofertę naszego oprogramowania Integra Car 7 przybliża walory propozycji Kacper Mioduszewski z firmy Integra Software.

Uproszczenie i automatyzacja pracy w biurze obsługi klienta rozpoczyna się już od otwarcia zlecenia naprawy. INTEGRA APP to aplikacja stworzona dla doradców serwisowych. Jest nie tylko intuicyjna ale także znacznie przyspiesza cały proces obsługi klienta.
Z kolei INTEGRA PDS to rozwiązanie dla mechaników, które zapewnia fachowcom szybki dostęp do wielu informacji m.in. do zakresu zlecenia oraz danych serwisowo-naprawczych, które są niezbędne podczas każdej naprawy.

Jak to działa? Dzięki aplikacji na smartfony i tablety możemy błyskawicznie odczytać dane pojazdu z dowodu rejestracyjnego. Następnie doradca serwisowy. Producent nowej aplikacji zapewnia, że narzędzie to powstało przede wszystkim z myślą o uproszczeniu i przyspieszeniu procesu przyjęcia pojazdu do naprawy. Pracownik serwisu  może wspomagać się nieograniczonym dostępem do słownika usług i usterek z bazy programu Integra Car 7. Doradca, oprócz wstępnego określenia kosztów naprawy może tworzyć dokumentację zdjęciową i filmową. Wszystkie szczegółowe dane o zleconej naprawie (filmy, zdjęcia i notatki głosowe) trafiają do aplikacji dla mechaników  INTEGRA PDS.

– Wystarczy by urządzeniem mobilnym mechanika był np. smartfon. A co, gdy podczas realizacji zlecenia fachowiec wykryje usterkę, którą  należy pilnie usunąć? Do ewidencjonowania takich przypadków służy graficzny interfejs do zgłaszania usterek znalezionych w trakcie naprawy. Mechanik w czasie rzeczywistym może przesłać powiadomienie do doradcy celem uzyskania akceptacji rozszerzenia naprawy. Gdy klient zaakceptuje rozszerzenie, doradca wysyła powiadomienie do mechanika. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić dużo czasu zarówno mechanikowi jak i doradcy  – wyjaśnia specjalista z firmy Integra Software.

 (…)

Dlaczego Integra Car 7?

Integra Car 7 to kompleksowe oprogramowanie do obsługi  warsztatów i serwisów samochodowych, tworzone przez firmę z ponad 25 letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej i informatycznej.

Dzięki innowacyjnym i praktycznym funkcjom system znacznie usprawnia organizację pracy serwisu, a także pozwala znacząco zwiększyć przy-chody z prowadzonej działalności. Modułowa budowa pozwala dostosować program do indywidualnych potrzeb i sprawia, że system jest optymalny zarówno dla małych, jak i dużych firm.

Integra Car 7 to nowoczesne narzędzie posiadające szereg funkcji:

  • planowanie pracy serwisu,
  • zlecenia i historia napraw,
  • wycena napraw i dane o przeglądach,
  • obsługa magazynu, fakturowanie,
  • szybka obsługa dostaw,
  • wbudowany katalog części zamiennych,
  • raporty ułatwiające zarządzanie firmą,
  • rozliczenia prowizyjne mechaników,
  • powiadomienia SMS/MMS oraz przypomnienia o okresowych naprawach.

Obsługa magazynu części i opon

Program posiada funkcje usprawniające obsługę magazynu oraz sprzedaż części:

  • import elektronicznych faktur od dostawców (ponad 120 formatów),
  • obsługę drukowania etykiet towarów przy wykorzystaniu dedykowanych drukarek,
  • bazę ponad 1 mln zamienników umożliwiającą efektywniejsze wykorzystanie towarów posiadanych na magazynie.

Przejrzysty Grafik Napraw

Moduł pozwala na bieżąco organizować i kontrolować pracę w serwisie, optymalnie wykorzystując stanowiska naprawcze, oraz właściwie zarządzać czasem pracy mechaników.

Katalog Wyceny Napraw

Katalog zawiera przejrzysty interfejs graficzny umożliwiający szybką wycenę napraw.
Dostępne są także listy czynności serwisowych, jakie należy wykonać dla konkretnego pojazdu przy określonym przebiegu.

Serwis i przechowalnia opon

Moduł zawiera szybkie zlecenia dot. wymiany opon dla serwisów i warsztatów Fast Service. Główne funkcje modułu to m.in. przechowalnia opon zintegrowana z programem do obsługi serwisu oraz kartoteki towarowe opon z ich rozmiarem, danymi z etykiety EU (głośność, opór toczenia, przyczepność), opisami i zdjęciami bieżników opon oraz danymi dotyczącymi felg (rozmiar i rozstaw śrub).

Serwis blacharsko-lakierniczy

Program zawiera dedykowane funkcje w zleceniach m.in. do szybkiego, graficznego opisu uszkodzeń pojazdów, łatwej ewidencji dokumentacji dot. szkody, zdjęć oraz wypożyczonych aut zastępczych. Program obsługuje niezależny magazyn dla mieszalni lakierów. Grafik napraw umożliwia rezerwację terminów z podziałem na stanowiska np. blacharnia, lakiernia, zbrojownia.

Aplikacje Mobilne Smart Workshop 2.0

Program Integra Car 7.6  współpracuje z aplikacjami mobilnymi na smartfony oraz tablety. Innowacyjne Aplikacje przeznaczone dla doradców serwisowych i mechaników, wspierają proces przyjmowania pojazdu od klienta, transfer informacji z zakresem naprawy do mechanika, a także komunikację z klientem.

Integra eCommerce Solutions

Innowacyjna platforma internetowa do sprzedaży części i opon. W systemie zintegrowano około 50 katalogów różnych marek samochodów. Zamiast korzystać z wielu osobnych programów teraz można o wiele szybciej i łatwiej wyszukiwać oraz zamawiać części w jednym systemie. Platforma jest zintegrowana z oprogramowaniem ERP do obsługi firmy Integra Car 7.

Najważniejsze nowości w programie:

  • obsługa drukarek fiskalnych online,
  • możliwość wydruku numeru NIP na paragonie,
  • obsługa mechanizmu podzielonej płatności „Split payment”,
  • generowanie plików JPK_FA, JPK_MAG zgodnych z najnowszymi wymogami,
  • baza poj. kompatybilna z TecDoc 2019,
  • funkcje wspierające dostosowanie firmy do wymagań związanych z RODO,
  • weryfikacja kontrahentów na tzw. „białej liście” Ministerstwa Finansów,
  • możliwość obsługi nr rejestrowego BDO dot. gospodarowania odpadami,
  • funkcje dotyczące ewidencji i raportowania serwisu klimatyzacji.