Nowa wersja oprogramowania – Integra Car 7 TS (Tyre Service)
Integra Software
Program do serwisu Integra Car 7 TS jest rozszerzoną wersją oprogramowania Integra Car , która posiada wiele dodatkowych funkcji usprawniające pracę każdego serwisu oponiarskiego m.in. :
- Przechowalnia opon – zapewniająca sprawną obsługę sprzedaży i wymiany opon, kontrola opon pozostawionych w przechowalni,
- Szybkie zlecenia dot. wymiany opon oraz zlecenia napraw opon i regeneracji felg.
- Wysyłanie grupowe klientom wiadomości SMS z informacja o konieczności wymiany opon ze względu na zużycie lub wiek opony.
Zakres funkcji dedykowanych dla serwisów opon:
- Szybka obsługa zleceń w serwisach opon i warsztatach Fast Service
- Przechowalnia opon zintegrowana z programem do obsługi serwisu
- baza 30 tys. opon, karty przyjęcia opon, kontrola wieku i zużycia opon, itp.
- Specjalne kartoteki towarowe z opisami i zdjęciami bieżników opon
- Obsługa indywidualnych parametrów felg i opon – wymiary ET, rozstaw śrub, zdjęcia bieżników, indeks prędkości i nośności, ewidencja kodów daty produkcji
- Dodatkowe zlecenia dotyczących napraw opon, regeneracji felg, itp.
- Funkcje do ewidencji kodów daty produkcji podczas dostaw opon
- Rejestrowanie danych z nowych etykiet EU kategoryzujących opony: wydajność paliwowa, przyczepność, poziom hałasu
- Obsługa funkcji CRM i korespondencji seryjnej SMS
- przypomnienia o zbliżającym się terminie wymiany opon
- akcje promocyjne dotyczące sprzedaży i wymiany opon, felg, itp.
- grupowe wysyłanie klientom informacji o konieczności wymiany opon znajdujących w przechowalni z powodu niskiego bieżnika lub wieku opony
- wygodna komunikacja z klientem przez SMS – dotyczy np. odbioru pojazdu
- wsparcie w zakresie posezonowej wyprzedaży np. zimowych opon
- Import faktur elektronicznych od dostawców opon skracający czas dostaw m.in. Bridgestone, Firestone, Goodyear, Continental*, Dębica, Pirelli, Dunlop, Fulda, Sava, Michelin*, ITR-Yokohama oraz od dystrybutorów opon np. Fota, Inter-Cars,itp.
- Współpraca z producentami opon oraz rekomendacje w sieciach serwisów oponiarskich
- Integracja z systemami eCommerce producentów opon
- wysyłanie zamówień, kontrola dostępności opon, aktualizacje cennika
- Obsługa importu cenników różnych dostawców opon, akumulatorów, itp.
* funkcje w trakcie realizacji.
Ulotka – Integra Car 7 TS (Tyre Service)
Przechowalnia opon.
- Dokumenty umożliwiające ewidencję przyjęcia opon do przechowalni (KPO).
- Szybkie tworzenie przyjęć opon do przechowalni (KPO) bezpośrednio z zlecenia.
- Interfejs do szybkiego przyjęcia do przechowania wielu opon przy jednoczesnym określeniu wysokości bieżnika i daty produkcji każdej z opon.
- Szybkie wprowadzanie informacji o przyjmowanej do przechowalni oponie na podstawie wcześniej utworzonego słownika opon.
- Rejestry opon pozostawionych do przechowania zawierający informację o Kontrahencie, parametrach oraz lokalizacji.
- Funkcje do pracy wielooddziałowej umożliwiające przyjmowanie oraz ewidencję opon pozostawionych do przechowania w poszczególnych oddziałach firmy.
- Możliwość eksportu zestawienia przyjętych i wydanych opon z przechowalni w postaci pliku Excel.
- Automatyczne powiązanie informacji o przechowywanych oponach z kontrahentem oraz pojazdem wprowadzonym na dokumencie KPO.
- Szybki dostęp do podglądów informacji o oponach pozostawionych w przechowalni z poziomu listy kontrahentów i pojazdów oraz dokumentów zleceń.
Moduł CRM
- Kontrola opon pozostawionych w przechowalni. Np. gdy w sezonie letnim przechowywane są nadal opony letnie, podczas otwierania zlecenia wyświetlane są odpowiednie komunikaty.
- Ewidencja w module CRM informacji o planowanej dacie wydania/odbioru opon pozostawionych do przechowania.
- Ewidencja w module CRM informacji o planowanej dacie wymiany opon przed sezonem letnim/zimowym.
- Powiadamiania klientów poprzez wiadomości SMS o zbliżającym się terminie wymiany opon.
- Powiadamiania kontrahentów za pomocą wiadomości SMS o zbliżającym się terminie wymiany opon (klienci którzy skorzystali do tej pory z wymiany opon lub pozostawili opony do przechowania).
- Akcje promocyjne kierowane do klientów którzy pozostawili w przechowalni opony, których wysokość bieżnika jest niższa niż wysokość założona dla konkretnej akcji promocyjnej.
- Akcje promocyjne organizowane pod kątem wyprzedaży opon ze starą datą produkcji (DOT).
Funkcje w zleceniach napraw dot. wyposażenia pojazdu w opony / funkcje cech własnych pojazdu
- Funkcje umożliwiające bardzo szybkie dodawanie towarów i usług do zleceń naprawy dotyczących wymiany opon oraz innych szybkich prac serwisowych.
- Obsługa w zleceniu naprawy dodatkowych cech własnych dla kontrahenta i pojazdu np. Rozmiar opony Lato, Rozmiar opony zima, itd.
- Możliwość definiowania dodatkowych pól wg indywidualnych potrzeb firm oponiarskich np. typ felgi (Stalowa, Aluminiowa).
- Szybki odczyt danych pojazdu i kontrahenta z dowodu rejestracyjnego za pomocą czytnika kodów 2D.
- Funkcje umożliwiające utworzenie „Szybkiego zlecenia” zawierającego podstawowe informacje o pojeździe i kontrahencie, które można przekształcić w dokument sprzedaży.
Serwis naprawy opon i felg aluminiowych
- Obsługa ewidencji zleceń napraw i regeneracji felg, definiowanie indywidualnych słowników bez konieczności wprowadzania danych pojazdu podczas naprawy felgi.
- Wprowadzanie dokumentacji fotograficznej dla zlecenia przed i po naprawie powypadkowej.
- Faktury zbiorcze z kilku zleceń naprawy zawierające specyfikacje napraw powypadkowych.
Magazyn
- Obsługa niezależnego magazynu dla opon, felg itp. z obsługą sprzedaży opon z wyborem opony z konkretną datą produkcji (DOT).
- Import do dokumentu PZ faktur elektronicznych od dystrybutorów lub producentów opon Bridgestone, Goodyear *.
- Obsługa parametrów opon w kartach towarów np. indeks prędkości , parametry dot. nośności, indeks DOT, Producent, itp.
- Możliwość określania podczas dostawy towaru (opon) daty produkcji opony DOT oraz dostęp do tych informacji z poziomu kartoteki towarowej i dokumentów magazynowych i sprzedaży.
- Możliwość wprowadzenia i kontroli minimalnych, zalecanych oraz maksymalnych stanów magazynowych dla poszczególnych opon uzależnione od danego sezonu.
- Wydruk lokalizacji opon na dokumentach wydań magazynowych.
Sprzedaż
- Sprzedaż towaru w wybranej grupie cenowej (Cena promocyjna, sezonowa, hurtowa).
- Funkcje umożliwiające obsługę specjalnych cen podczas obsługi akcji promocyjnych.
- Grupy rabatowe dla opon uzależnione od producenta oraz grupy towarowej.
- Wybór dostawy oraz daty produkcji opony (DOT) z aktualnego stanu magazynowego podczas jej sprzedaży.
- Szybki podgląd ostatnich cen sprzedaży wybranej opony również w zawężeniu do kontrahenta dla którego tworzony jest dokument sprzedaży.
Raporty dot. przechowalni i serwisowania opon
- Zestawienie opon znajdujących się w przechowalni z uwzględnieniem wysokości bieżnika poszczególnych opon.
- Zestawienie opon znajdujących się na stanie magazynowych z uwzględnieniem daty produkcji (DOT) poszczególnych opon.
Inne funkcje
- Możliwość wprowadzania zastosowania opon w poszczególnych markach, modelach wersji pojazdów.
- Możliwość wprowadzania dla kartotek towarowych informacji o zalecanej wymianie po ilość km ilość miesięcy i automatyczne wprowadzanie wpisów do CRM na podstawie średniego przebiegu pojazdu z zleceń.
- Obsługa regeneracji opon (dotyczy głównie sam. ciężarówek), obsługa przyjęcia i magazynowania Karkasów*.
- Współpraca z modułem Integra Web Shop 3.0 – możliwość szybkiego uruchomienia na stronach WWW oferty opon wraz z aktualnymi stanami magazynowymi w Internecie.