Oprogramowanie do obsługi serwisów urządzeń

Program do serwisu urządzeń

Serwis urządzeń

Integra Software

Oprogramowanie do serwisu urządzeń

Integra Serwis 7 w serwisie urządzeń

Program do serwisu urządzeń Integra Serwis 7 jest narzędziem dedykowanym dla firm prowadzących serwis, naprawy i regenerację różnych urządzeń np. urządzeń diagnostycznych, urządzeń pomiarowych, urządzeń rejestrujących (tachografy), linii produkcyjnych, itp.

Elastyczna konfiguracja pozwala dostosować program do różnych serwisów, które funkcjonują w jednej ze specyficznych branż.

Oprogramowanie poprawia organizację pracy całego serwisu, jednak nie tylko. Dzięki zaimplementowanym funkcjom CRM, system może również wpłynąć w sposób znaczący na wzrost dochodów firmy. Czas przyjmowania towaru do magazynu podczas dostaw skrócono do minimum, dzięki zastosowaniu automatycznego importu faktur elektronicznych.

Program dla serwisu urządzeń z oferty firmy Integra wyróżnia się niespotykanymi w tego typu rozwiązaniach – dostępnych na rynku – funkcjonalnościami, które umożliwiają wydajną i wygodną pracę oraz sprawną i szybką obsługę klienta.

Profesjonalna obsługa klienta

Większe przychody serwisu

Duża oszczędność czasu

Główne funkcje programu Integra Serwis 7:

  • Dedykowane zlecenia napraw dla urządzeń diagnostycznych
  • Karty potwierdzenia przyjęcia urządzeń do naprawy
  • Grafik do optymalnego planowania czasu pracy i tras serwisantów
  • Szybki dostęp do historii serwisowej naprawianych urządzeń
  • Szybkie kosztorysowanie napraw
  • Obsługa napraw gwarancyjnych
  • Moduł CRM wspierający okresową obsługę wyposażenia warsztatowego – przypomnienia o przeglądach analizatorów, podnośników, linii diag., itp.
  • Kompleksowa obsługa magazynu oraz sprzedaży towarów i usług
  • Raporty serwisowe, sprzedaży, rozliczenia prowizyjne serwisantów
  • Kontrola kosztów
  • Integracja z systemami FK
  • Obsługa JPK

Moduły programu Integra Serwis 7:

  • do planowania prac serwisowych

    Integra Terminarz


    Terminarz firmy Integra Software to narzędzie służące do organizacji pracy serwisu. Funkcjonalność umożliwia sprawne planowanie prac serwisowych i pozwala na optymalne wykorzystanie potencjału serwisu, co wpływa na poprawę rentowności i usprawnia funkcjonowanie każdej firmy.

  • system RCP – rejestr czasu pracy

    Integra RCP


    Integra RCP pozwala rejestrować czas pracy pracowników oraz ich nieobecności. Ponadto możemy dowolnie skonfigurować i przyporządkować harmonogram pracy danemu pracownikowi bądź całej grupie.

    Dodatkowo funkcjonalność umożliwia ewidencję urlopów, zwolnień, spóźnień itp. a także eksport danych do systemów kadrowo-płacowych. Rejestracja czasu pracy (rozpoczęcie, przerwy, zakończenie) jest prowadzona na podstawie wymiany danych z nowoczesnym czytnikiem kart zbliżeniowych, w które są wyposażani pracownicy firmy.

  • do szybkiego przygotowywania ofert

    Integra Cennik


    Cennik umożliwia szybki dostęp do informacji o cenie i dostępności towaru. Moduł umożliwia także import ofert handlowych od głównych dostawców. Otrzymujemy wtedy ofertę kilku dostawców w jednym programie. System umożliwia przygotowywanie zamówień i wysyłanie ich poprzez email.

  • moduł wspomagający biznesową działalność firmy

    Integra CRM


    Moduł CRM umożliwia wysyłanie informacji do klientów dotyczących aktualnych promocji, wprowadzanie nowego asortymentu do sprzedaży, o wyprzedaży towarów, itp. Wiadomości mogą być wysyłane grupowo do wielu klientów poprzez SMS lub email. Funkcję powiadomień SMS/email można również wykorzystać dla przekazania klientom innych ważnych informacji np. o akcjach promocyjnych.

    System zawiera również funkcje dot. przypomnień o bieżących angażach oraz umożliwia przydzielanie i kontrolę realizacji zadań przez pracowników firmy.

Wymagania sprzętowe

wymagania sprzętowe

Pomimo wielu funkcji i zaawansowanego interfejsu użytkownika, optymalizacja programu umożliwiła zdecydowane obniżenie wymagań stawianych komputerom, na których pracuje system Integra 7.

Nasi Klienci