Hotline katalogi

Pomoc techniczna dotycząca katalogów części

Szkolenia z programu Integra 7

Integra Software

Pomoc techniczna – Hotline dotycząca instalacji i obsługi Elektronicznych Katalogów (Integra Katalog / Integra Web Katalog) jest oferowana klientom Dystrybutorów części. 

Wyżej wymieniona pomoc jest dostępna w przypadku gdy na górnym pasku katalogu jest podany kontakt telefoniczny według przykładu obok. 

pomoc techniczna

Oferowana pomoc techniczna usprawnia codzienną pracę z Katalogiem części oraz zapewnia szersze wykorzystanie programu. Ponadto takie wsparcie zwiększa ilości składanych zamówień przez system zamówieniowy online.

Często programy antywirusowe instalowane na komputerach klientów blokują funkcje online uniemożliwiając wysłanie zamówień lub aktualizację oferty.  Zazwyczaj w takich przypadkach pomoc infolinii kończy się sukcesem i wysłaniem „problematycznego” zamówienia. 

Specjalista ds. sprzedaży systemów ERP

Głównym celem usług Hotline jest zapewnienie pomocy klientom Dystrybutora aby jak najefektywniej mogli korzystać z elektronicznych katalogów części.

Większość zgłoszeń od klientów dotyczy problemów związanych z przyczynami zewnętrznymi np. z systemem operacyjnym, z awarią sprzętu lub po prostu wynika z niewiedzy klienta na temat obsługi programu. W takich sytuacjach klient oczekuje szybkiej i skutecznej pomocy, której może udzielić dział techniczny producenta oprogramowania.

Infolinia techniczna jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 – 18.00.

pomoc techniczna - zdalna

Zakres wsparcia technicznego:

  • Konsultacje telefoniczne dotyczące obsługi programu

  • Rozwiązywanie problemów dot. wysyłania zamówień

  • Pomoc dotycząca aktualizacji cennika dystrybutora

  • Zdalne rozwiązywania problemów bez angażu klientów

  • Konfiguracje według indywidualnych oczekiwań klientów

  • Konsultacje z klientami dotyczące realizacji nowych funkcji

Specjaliści techniczni firmy Integra Software

Zespół Konsultantów firmy Integra to doświadczeni informatycy, którzy biorą również czynny udział w procesie projektowania i testowania nowych rozwiązań informatycznych.

Dzięki wysokim kwalifikacjom oraz udziale w licznych szkoleniach, konsultanci Integra Software zapewniają optymalne i szybkie diagnozowanie problemów technicznych związanych z użytkowaniem oprogramowania.

O wysokich kompetencjach świadczy fakt, iż poszczególne osoby działu technicznego są odpowiedzialne nie tylko za świadczenie usług Hotline i testowanie nowych rozwiązań, ale również zajmują się opracowywaniem biuletynów technicznych oraz instrukcji obsługi do oferowanego przez firmę Integra oprogramowania.

Infrastruktura techniczna

Aby zapewnić sprawną obsługę Hotline zastosowano nowoczesne i zaawansowane rozwiązania teleinformatyczne firmy Elmeg – Funkwerk. System ICT PABX jest dedykowany dla firm świadczących usługi Call Center. Aktualnie firma posiada cyfrowe kanały rozmowne ISDN oraz 16 kanałów telefonii VOIP.


Nowoczesny system teleinformatyczny zapewnia rejestrację połączeń i kolejkowanie rozmów telefonicznych z systemem zapowiedzi głosowych. Takie rozwiązanie pozwala przy dużej ilości zgłoszeń, kolejkować rozmowy telefoniczne wg nadanych priorytetów, przy czym numery infolinii dla katalogów mają zawsze najwyższy priorytet. Dzięki telefonii komputerowej z funkcjami TAPI możemy automatycznie rejestrować wszystkie zgłoszenia od klientów.

Połączenia telekonferencyjne umożliwiają uczestniczenie w rozmowie kilku techników podczas rozwiązywania bardziej złożonych problemów.

System zdalnej pomocy umożliwia szybkie rozwiązywanie problemów przez specjalistów firmy Integra nie angażując klientów Dystrybutora.  Można w tym systemie zarejestrować sytuację, w której występuje błąd programu, a także przeprowadzić zdalne szkolenia oraz przedstawiać klientom funkcjonalność oprogramowania.

Podsumowanie

Szybka i sprawna obsługa klienta oraz bezawaryjna praca programów odpowiedzialnych za dobór części i składanie zamówień ma kluczowy wpływ na wyniki sprzedaży.

Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewniać klientom dystrybutora świadczone usługi na najwyższym poziomie.

Praktyka pokazuje, iż koszty związane z zapewnieniem wsparcia technicznego zwracają się wielokrotnie dzięki bardziej skutecznemu wykorzystaniu wdrożonych katalogów i systemów zamówieniowych.

Dział techniczny firmy Integra to zespół fachowców posiadających odpowiednie kompetencje i narzędzia, zapewniające klientom szybką i profesjonalną pomoc.

Najlepszym potwierdzeniem wysokiej jakości usług dot. wsparcia technicznego są pozytywne opinie klientów, z którymi można się zapoznać na stronach https://integra.com.pl

Infolinia techniczna jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 – 18.00.