Oprogramowanie do obsługi serwisów urządzeń
Program do serwisu urządzeń
Integra Software
Oprogramowanie do serwisu urządzeń
Integra Serwis 7 w serwisie urządzeń
Program do serwisu urządzeń Integra Serwis 7 jest narzędziem dedykowanym dla firm prowadzących serwis, naprawy i regenerację różnych urządzeń np. urządzeń diagnostycznych, urządzeń pomiarowych, urządzeń rejestrujących (tachografy), linii produkcyjnych, itp.
Elastyczna konfiguracja pozwala dostosować program do różnych serwisów, które funkcjonują w jednej ze specyficznych branż.
Oprogramowanie poprawia organizację pracy całego serwisu, jednak nie tylko. Dzięki zaimplementowanym funkcjom CRM, system może również wpłynąć w sposób znaczący na wzrost dochodów firmy. Czas przyjmowania towaru do magazynu podczas dostaw skrócono do minimum, dzięki zastosowaniu automatycznego importu faktur elektronicznych.
Program dla serwisu urządzeń z oferty firmy Integra wyróżnia się niespotykanymi w tego typu rozwiązaniach – dostępnych na rynku – funkcjonalnościami, które umożliwiają wydajną i wygodną pracę oraz sprawną i szybką obsługę klienta.
Profesjonalna obsługa klienta
Większe przychody serwisu
Duża oszczędność czasu
Główne funkcje programu Integra Serwis 7:
- Dedykowane zlecenia napraw dla urządzeń diagnostycznych
- Karty potwierdzenia przyjęcia urządzeń do naprawy
- Grafik do optymalnego planowania czasu pracy i tras serwisantów
- Szybki dostęp do historii serwisowej naprawianych urządzeń
- Szybkie kosztorysowanie napraw
- Obsługa napraw gwarancyjnych
- Moduł CRM wspierający okresową obsługę wyposażenia warsztatowego – przypomnienia o przeglądach analizatorów, podnośników, linii diag., itp.
- Kompleksowa obsługa magazynu oraz sprzedaży towarów i usług
- Raporty serwisowe, sprzedaży, rozliczenia prowizyjne serwisantów
- Kontrola kosztów
- Integracja z systemami FK
- Obsługa JPK
Moduły programu Integra Serwis 7:
-
do planowania prac serwisowych
Integra Terminarz
Terminarz firmy Integra Software to narzędzie służące do organizacji pracy serwisu. Funkcjonalność umożliwia sprawne planowanie prac serwisowych i pozwala na optymalne wykorzystanie potencjału serwisu, co wpływa na poprawę rentowności i usprawnia funkcjonowanie każdej firmy.
-
system RCP – rejestr czasu pracy
Integra RCP
Integra RCP pozwala rejestrować czas pracy pracowników oraz ich nieobecności. Ponadto możemy dowolnie skonfigurować i przyporządkować harmonogram pracy danemu pracownikowi bądź całej grupie.
Dodatkowo funkcjonalność umożliwia ewidencję urlopów, zwolnień, spóźnień itp. a także eksport danych do systemów kadrowo-płacowych. Rejestracja czasu pracy (rozpoczęcie, przerwy, zakończenie) jest prowadzona na podstawie wymiany danych z nowoczesnym czytnikiem kart zbliżeniowych, w które są wyposażani pracownicy firmy.
-
do szybkiego przygotowywania ofert
Integra Cennik
Cennik umożliwia szybki dostęp do informacji o cenie i dostępności towaru. Moduł umożliwia także import ofert handlowych od głównych dostawców. Otrzymujemy wtedy ofertę kilku dostawców w jednym programie. System umożliwia przygotowywanie zamówień i wysyłanie ich poprzez email.
-
moduł wspomagający biznesową działalność firmy
Integra CRM
Moduł CRM umożliwia wysyłanie informacji do klientów dotyczących aktualnych promocji, wprowadzanie nowego asortymentu do sprzedaży, o wyprzedaży towarów, itp. Wiadomości mogą być wysyłane grupowo do wielu klientów poprzez SMS lub email. Funkcję powiadomień SMS/email można również wykorzystać dla przekazania klientom innych ważnych informacji np. o akcjach promocyjnych.
System zawiera również funkcje dot. przypomnień o bieżących angażach oraz umożliwia przydzielanie i kontrolę realizacji zadań przez pracowników firmy.
Wymagania sprzętowe
Pomimo wielu funkcji i zaawansowanego interfejsu użytkownika, optymalizacja programu umożliwiła zdecydowane obniżenie wymagań stawianych komputerom, na których pracuje system Integra 7.