Bezpieczna obsługa klienta w czasie epidemii
Integra Software
Jeśli planujesz złożyć wniosek w ramach programu „Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bony na cyfryzację” – Zapraszam do kontaktu!
W czasie epidemii COVID-19 kluczowe jest zachowanie bezpieczeństwa klientów i pracowników. Nowe aplikacje mobilne pozwalają na ograniczenie kontaktu z klientem oraz usprawniają pracę w warsztacie. Aplikacje wspierają serwis w dostosowaniu się do bieżącej sytuacji epidemicznej.
Wdrożenie aplikacji Integra Smart Workshop 2.0 pozwala zaoszczędzić czas i zwiększyć rentowność serwisu przez realizację rozszerzeń napraw. Oprogramowanie umożliwia zbudowanie profesjonalnego wizerunku firmy pod kątem obsługi oraz dbałości o bezpieczeństwo klienta i pracownika.
Bezpieczeństwo
Wykorzystując aplikacje ograniczamy kontakt z klientem do minimum. Cały proces przyjęcia pojazdu do naprawy może odbyć się na placu, bezpośrednio przy pojeździe, bez konieczności zapraszania klienta do biura serwisu.
Oszczędność czasu
Aplikacje pozwalają na błyskawiczne przyjmowanie pojazdu do naprawy. Dedykowany moduł do opisu zgłoszeń klientów za pomocą graficznego interfejsu układów pojazdu znacząco skraca czas przyjęcia pojazdu na serwis.
Sprawna komunikacja
Oprogramowanie usprawnia proces komunikacji pomiędzy biurem obsługi klienta, a mechanikami. Informacje z zakresem naprawy trafiają od doradcy prosto na serwis, a pracownicy mogą natychmiast przystąpić do pracy.
Efektywniejsze naprawy
Aplikacje mobilne całkowicie zmieniają dotychczasową obsługę zleceń przez mechaników. Papierowe dokumenty zostały zastąpione przez intuicyjną aplikację, zwiększając udział mechanika w całym procesie naprawy. Serwisant ma możliwość szybkiego zgłoszenia do doradcy dodatkowych usterek wykrytych podczas naprawy. Realizacja rozszerzeń napraw wpływa na zwiększenie rentowności serwisu. Mechanikom umożliwia się również szybki dostęp do zakresu naprawy oraz danych serwisowo-naprawczych, które są niezbędne podczas każdej naprawy.