Integra Car 7 BL
Program dla serwisów blacharsko-lakierniczych

Integra Software
Program do serwisu samochodowego Integra Car 7 BL znacznie usprawnia organizację pracy serwisu blacharsko-lakierniczego, a także pozwala osiągnąć wyższą rentowność prowadzonej działalności. W programie do prowadzenia serwisu można znaleźć wiele funkcji, które wspomagają obsługę napraw blacharsko-lakierniczych, ewidencję dokumentacji dotyczącej likwidacji szkód oraz rozliczenia za wykonane naprawy.
Zalety programu dla serwisu najczęściej wymieniane przez użytkowników:
Obsługa napraw powypadkowych
Katalog wyceny napraw (usługi i części)
Wyceny napraw zwiększające zyski serwisu
Obsługa wypożyczalni pojazdów zastępczych
Szybki opis uszkodzeń przy przyjęciu pojazdu
Sprawniejsze planowanie pracy serwisu

Wykorzystaj lepiej możliwości swojego serwisu samochodowego z Integra Car 7 BL

Program dla serwisu Integra 7 BL posiada wiele funkcjonalności dotyczących kompleksowej obsługi i prowadzenia serwisu samochodowego, sprzedaży części i rozliczeń finansowych.
Zlecenia naprawy pojazdów obejmują obsługę pojazdów osobowych, dostawczych, zapewniając szybki serwis od przyjęcia pojazdu do momentu rozliczenia naprawy.
Program dla serwisu pomaga również optymalnie wykorzystać w serwisie potencjał lakierników, blacharzy, mechaników oraz innych pracowników.
Dla serwisów blacharsko-lakierniczych przygotowano dedykowane funkcje zapewniające szybki opis uszkodzeń pojazdów, słownik kodów lakierów*, wypożyczalnię pojazdów zastępczych, ewidencję dokumentacji dotyczącej szkód komunikacyjnych pojazdów w zleceniach, a także grafik napraw z podziałem na zbrojenie, blacharnię i lakiernię, czy funkcję obsługi niezależnego magazynu dla mieszalni lakierów.
Jeśli chcesz lepiej zorganizować pracę serwisu i więcej zarabiać na naprawach skorzystaj z Integra Car 7 BL
Wdrażając program Integra Car 7 BL do serwisu blacharsko-lakierniczego zyskujesz program warsztatowy, który posiada szereg funkcji:
Zlecenia do obsługi napraw powypadkowych
Dokumentacja fotograficzna naprawy
Współpraca z katalogami do wyceny napraw
Schematy graficzne do opisów uszkodzeń
Szybka obsługa dostaw części
Wbudowany katalog części
Obsługa magazynu, fakturowanie
Liczne udogodnienia dot. obsługi zmian w przepisach prawa
Graficzny terminarz pracy serwisu
Funkcje CRM / SMS / MMS



Wyżej wymienione funkcje to tylko niektóre z wielu praktycznych możliwości programu, które na co dzień znacznie usprawniają pracę warsztatów blacharsko-lakierniczych.
Jako specjalista w branży motoryzacyjnej polecam system Integra. Jest to profesjonalne narzędzie, które usprawni pracę serwisu oraz otworzy szereg nowych możliwości. Firmy, które wykorzystają potencjał tego oprogramowania są skazane na sukces.
Szukaliśmy optymalnego programu, który pozwoliłby nam zaoszczędzić to co obecnie dla nas najcenniejsze, czyli nasz czas. I tu najlepszym rozwiązaniem okazała się Integra.
Dzięki programowi można lepiej zarządzać serwisem. CRM pozwala na stały kontakt z klientami, dzięki funkcji SMS mamy pewność dotarcia do nieuchwytnych klientów…
Pracujemy na programie do serwisu Integra Car 7 i stwierdzam, że jest to najbardziej dopasowane oprogramowanie do firm działających w naszej branży. Nie bez znaczenia jest obsługa posprzedażna i współpraca w rozbudowywaniu programu o nowe funkcjonalności.
Profesjonalna obsługa każdego klienta nie byłaby możliwa bez niezbędnych narzędzi informatycznych, które dostarcza dzisiejszy rozwój techniki. Z tego powodu, zdecydowaliśmy się na zakup i wdrożenie programu motoryzacyjnego Integra Truck 7.
Nie będę wymieniał konkretnych zalet, ale główną jest to, że jest to system zbudowany do motoryzacji i z myślą o motoryzacji. Ja na dzień dzisiejszy kupując nowy system do swojej firmy dokonałbym takiego samego wyboru.
Polecamy oprogramowanie innym firmom motoryzacyjnym, jako funkcjonalny i elastyczny system, który znacznie poprawia organizację pracy serwisu. Zakup programu Integra byt bez wątpienia bardzo dobrą inwestycją.
Rekomendowane aplikacje posiadają bardzo wiele ciekawych i innowacyjnych pozycji, które nie sposób opisać w krótkiej rekomendacji. Serdecznie zachęcam do zapoznania się oraz wdrożenia prezentowanych rozwiązań.
Do największych plusów można zaliczyć możliwość indywidualnego dopasowania modułów ułatwiających prowadzenia danej działalności oraz zapotrzebowanie klienta. Program serwisowy jest czytelny, łatwy w obsłudze i pozwala na stałe kontrolowanie…
Wymagania sprzętowe

Pomimo wielu funkcji i zaawansowanego interfejsu użytkownika, optymalizacja programu umożliwiła zdecydowane obniżenie wymagań stawianych komputerom, na których pracuje system Integra 7.
Zobacz inne wersje i programy:

Integra Car 7
dla serwisów samochodowych
- Wyceny napraw zwiększające zyski
- Znacznie sprawniejsza obsługa klientów
- Szybsze przyjmowanie dostaw części

Integra Truck 7
dla serwisów samochodów ciężarowych
- Słownik dot. samochodów ciężarowych
- Wybór pojazdu wg napędu / ilości osi
- Moduł uszkodzeń pojazdów i naczep

Integra Car 7 TS
dla serwisów opon
- Przechowalnia opon
- Szybkie zlecenia dot. wymiany opon
- Serwis naprawy opon i felg aluminiowych

Integra APP
aplikacja do Aktywnego Przyjęcia Pojazdu
- Aktywne otwarcie zlecenia przy pojeździe
- Wstępne określenie kosztów naprawy
- Dołączanie zdjęć i filmów dot. usterek

Integra PDS
aplikacja dla serwisantów (mechaników)
- Lista zleceń mechanika z zakresem naprawy
- Obsługa kart kontrolnych (check list)
- Szczegółowe dane dot. zleconej naprawy

Integra eCommerce
wykorzystaj lepiej potencjał swojej firmy
- Systemy zamówieniowe z katalogiem części
- Sklepy internetowe i katalogi produktów
- Platformy sprzedaży