Pomoc techniczna

Pomoc techniczna dotycząca katalogów części

Integra Software

Pomoc techniczna - Hotline dotycząca instalacji i obsługi Elektronicznych Katalogów (Integra Katalog / Integra Web Katalog) jest oferowana klientom Dystrybutorów cześci. 

Wyżej wymieniona pomoc jest dostepna w przypadku gdy na górnym pasku katalogu jest podany kontakt telefoniczny według przykładu obok. 

pomoc techniczna

Oferowana pomoc techniczna usprawnia codzienną pracę z Katalogiem części oraz zapewnia szersze wykorzystanie programu. Ponadto takie wsparcie zwiększa ilości składanych zamówień przez system zamówieniowy online.

Często programy antywirusowe instalowane na komputerach klientów blokują funkcje online uniemożliwiając wysłanie zamówień lub aktualizację oferty.  Zazwyczaj w takich przypadkach pomoc infolinii kończy się sukcesem i wysłaniem „problematycznego” zamówienia. 

ceny oprogramowania Integra

Głównym celem usług Hotline jest zapewnienie pomocy klientom Dystrybutora aby jak najefektywniej mogli korzystać z elektronicznych katalogów części.

Większość zgłoszeń od klientów dotyczy problemów związanych z przyczynami zewnętrznymi np. z systemem operacyjnym, z awarią sprzętu lub po prostu wynika z niewiedzy klienta na temat obsługi programu. W takich sytuacjach klient oczekuje szybkiej i skutecznej pomocy, której może udzielić dział techniczny producenta oprogramowania.

Zakres wsparcia technicznego: