Integra Car 7

Program do prowadzenia serwisu samochodowego

Integra Software

Program do serwisu samochodowego Integra Car 7 to kompleksowe rozwiązanie informatyczne wyznaczające nowe standardy obsługi warsztatu. Dzięki niemu można usprawnić proces przyjmowania, wyceny i naprawy samochodów. Bezterminowe oprogramowanie zawiera szereg funkcji niezbędnych dla organizacji pracy, takich jak: zlecenia naprawy, dostęp do historii serwisowej, terminarz, fakturowanie, obsługa magazynu, szybka obsługa dostaw części, rozliczenia prowizyjne mechaników, raporty ułatwiające zarządzanie firmą.

Zalety programu do serwisu najczęściej wymieniane przez użytkowników:

  • Kosztorysowanie napraw samochodowych zwiększające zyski warsztatu

  • Znacznie sprawniejsza obsługa klientów

  • Szybsze przyjmowanie dostaw części

  • Lepsze planowanie pracy warsztatu samochodowego

  • Skuteczniejsze naprawy pojazdów

Zarządzanie stanami magazynowymi w programie do serwisu.

Wykorzystaj lepiej możliwości swojego serwisu z Integra Car 7

Mechanik korzystając z program Integra Car 7 na tablecie przyjmuje samochód do serwisu

Dzięki innowacyjnym i praktycznym funkcjom oprogramowanie znacznie usprawnia organizację pracy, umożliwia szybką obsługę klienta, znacząco wpływa na zwiększenie przychodów oraz dostarcza wsparcie biznesowe dla właścicieli warsztatów samochodowych.

Modułowa budowa programu dla warsztatu rozszerza jego możliwości i pozwala dostosować go do indywidualnych potrzeb właścicieli i pracowników warsztatu samochodowego. Dzięki takiej strukturze aplikacja jest optymalna zarówno dla małych jak i dużych firm motoryzacyjnych.

Jeśli chcesz więcej zarabiać na naprawach i lepiej zorganizować pracę skorzystaj z Integra Car 7

25 lat na rynku

25 lat na rynku automotive

obsługa klientów

Wielu zadowolonych klientów

partnerzy motoryzacja

Współpraca z dystrybutorami części

nagrody i wyróżnienia za oprogramowanie

Wiele nagród za innowacyjność

Wdrażając Integra Car 7 zyskujesz nowoczesne narzędzie posiadające szereg funkcji:

  • Planowanie pracy serwisu

  • Zlecenia i budowanie historii pojazdu

  • Wycena napraw i dane o przeglądach

  • Szybka obsługa dostaw

  • Wbudowany katalog części zamiennych

  • Obsługa magazynu, fakturowanie

  • Raporty serwisowe, magazynowe, finansowe, prowizyjne

  • Funkcje CRM dla warsztatu, powiadomienia SMS / MMS

  • Liczne udogodnienia dot. obsługi zmian w przepisach prawa

Obsługa programu przez Biuro Obsługi Klienta w serwisie.
Mechanik wykorzystuje system Integra Car 7 w trakcie naprawy.

Zapewniając serwisantom dokładne informacje o naprawie, można znacznie zwiększyć wydajność ich pracy. Dostępne w programie raporty pozwalają sprawdzić efektywność obsługi warsztatu oraz zweryfikować dochodowość i sytuację finansową serwisu, a także rozliczenia prowizyjne mechaników.

Nowy moduł importu faktur elektronicznych (dla ponad 120 formatów) znacznie ułatwia i skraca czas obsługi dostaw. System Integra Car 7 jest zintegrowany z wieloma katalogami części zamiennych.

Moduł CRM zapewnia szybki kontakt z klientami, sprawną kontrolę nad okresową obsługą serwisowanych pojazdów oraz budowanie lojalności klientów.

Integra Car 7 współpracuje z warsztatowymi aplikacjami mobilnymi na telefony i tablety.

Wyżej wymienione funkcje to tylko niektóre z wielu praktycznych możliwości programu, które na co dzień znacznie usprawniają pracę całego warsztatu.

Wymagania sprzętowe

wymagania sprzętowe

Pomimo wielu funkcji i zaawansowanego interfejsu użytkownika, optymalizacja programu umożliwiła zdecydowane obniżenie wymagań stawianych komputerom, na których pracuje system Integra 7.

Pytania i odpowiedzi – FAQ:

☑️ Jak optymalnie wykorzystać potencjał serwisu?

Wdrożenie odpowiedniego oprogramowania pozwoli w pełni wykorzystać możliwości serwisu samochodowego. Program Integra Car 7 zapewni usprawnienie procesu przyjęcia pojazdu, wyceny i naprawy samochodu. Oprogramowanie zawiera również wiele funkcjonalności poprawiających organizację pracy, takich jak: zlecenia naprawy, dostęp do historii serwisowej, terminarz, fakturowanie, obsługa magazynu, szybka obsługa dostaw części z importem elektronicznych faktur, rozliczenia prowizyjne mechaników, raporty ułatwiające zarządzanie firmą.

☑️ Jak zwiększyć zyski serwisu?

Dostępny w programie Integra Car 7 katalog wyceny napraw umożliwia znaczące zwiększenie przychodów serwisu oraz ograniczenie pomyłek przy ustalaniu cen usług, które powodują znaczące straty dla serwisu.

☑️ Czy można dostosować program do wielkości i potrzeb serwisu?

Modułowa budowa programu Integra Car 7 pozwala dostosować go do indywidualnych potrzeb właścicieli i pracowników serwisu samochodowego. Program może być wykorzystywane zarówno przez mały warsztat, serwis jak i duży kompleks motoryzacyjny.

Zobacz inne wersje i programy:

Program do serwisu

Integra Car 7

dla serwisów samochodowych


  • Wyceny napraw zwiększające zyski
  • Znacznie sprawniejsza obsługa klientów
  • Szybsze przyjmowanie dostaw części
Program do serwisu samochodów ciężarowych

Integra Truck 7

dla serwisów samochodów ciężarowych


  • Słownik dot. samochodów ciężarowych
  • Wybór pojazdu wg napędu / ilości osi
  • Moduł uszkodzeń pojazdów i naczep
Program dla serwisu oponiarskiego Integra Car 7 TS

Integra Car 7 TS

dla serwisów opon


  • Przechowalnia opon
  • Szybkie zlecenia dot. wymiany opon
  • Serwis naprawy opon i felg aluminiowych
Aplikacja warsztatowa Integra APP

Integra APP

aplikacja do Aktywnego Przyjęcia Pojazdu


  • Aktywne otwarcie zlecenia przy pojeździe
  • Wstępne określenie kosztów naprawy
  • Dołączanie zdjęć i filmów dot. usterek
Aplikacja serwisowa Integra PDS

Integra PDS

aplikacja dla serwisantów (mechaników)


  • Lista zleceń mechanika z zakresem naprawy
  • Obsługa kart kontrolnych (check list)
  • Szczegółowe dane dot. zleconej naprawy
Sklepy internetowe z częściami samochodowymi

Integra eCommerce

wykorzystaj lepiej potencjał swojej firmy


  • Systemy zamówieniowe z katalogiem części
  • Sklepy internetowe i katalogi produktów
  • Platformy sprzedaży

Nasi Klienci

Zamknij