Dlaczego warto korzystać z aktualizacji oprogramowania? Co zyskasz, mając abonament?
Integra Software
Dlaczego warto korzystać z aktualizacji oprogramowania? Co zyskasz, mając abonament?
Otoczenie, w którym działa firma z branży motoryzacyjnej ciągle się zmienia. Zmieniają się przepisy prawne (wprowadzenie wymogu stosowania JPK_V7, wydruk numeru NIP nabywcy na paragonie, itp.), producenci wprowadzają nowe zamienniki, klienci chcą być lepiej i szybciej obsługiwani, hurtownie wprowadzają nowe formaty wymiany danych.
Wszystkie te niedogodności nie dotyczą naszych klientów, którzy mają wykupioną aktualizację systemu Integra.
Główne korzyści aktualizacji:
- Aktualizacja oprogramowania Integra do aktualnych wymogów prawnych
Stale śledzimy zmiany w przepisach. Dzięki temu klienci również są na bieżąco z przepisami. Zyskujesz więc pewność, że oprogramowanie jest dostosowywany do aktualnych zmian w przepisach.
- Dostosowanie do aktualnych wymagań systemowych i sprzętowych
Oprogramowanie MS Windows ciągle się zmienia. Nasi programiści na bieżąco śledzą ten rozwój i dostosowują nasze rozwiązania do zmian, które wprowadza Microsoft.
- Dostęp do nowych funkcji
Wprowadzamy je na podstawie zgłoszeń użytkowników – słuchamy potrzeb klientów i wspólnie rozwijajmy nasze rozwiązania. Dostosowujemy oprogramowanie do potrzeb rynku, aby w łatwy sposób można było prowadzić serwis czy sklep.
- Aktywne konto w Strefie Integra Support
Strefa Integra Support została przygotowana dla użytkowników systemu Integra aby umożliwić lepsze wykorzystanie zakupionego oprogramowania. W tym miejscu znajdziecie informacje o nowych wydaniach programu jak również linki do pobrania najnowszej wersji programu, instrukcje obsługi, prezentacje, foldery.
- Dostęp do wersji testowych modułów dodatkowych
Posiadamy wiele dodatkowych modułów do oprogramowania Integra, np. CRM, Integra Data Service, które klienci mogą bez dodatkowych kosztów przetestować przed zakupem.
W ramach nowych wersji wprowadzamy szereg kolejnych funkcji do oprogramowania Integra. Ostatnie zmiany to m.in. nowa baza pojazdów kompatybilna z TecDoc, usprawnienie i przyspieszenie przyjmowania dostaw, funkcje dotyczące ewidencji serwisu klimatyzacji, itp. Zmiany te powstają m.in. po konsultacjach z użytkownikami, analizie wykorzystania oprogramowania, czy też dostosowania wymagań sprzętowych i systemowych. Każdy użytkownik, który ma aktywny abonament na aktualizację oprogramowania otrzymuje te udoskonalenia w ramach rocznej opłaty.
Klienci posiadający abonament na aktualizację mogą korzystać z odpłatnego wsparcia technicznego – Hotline. Pozwala to na szybkie rozwiązanie wątpliwości związanych z działalnością oprogramowania oraz wsparcie w wykorzystaniu wszystkich możliwości, których oprogramowanie Integra dostarcza użytkownikom. Wsparcie świadczone jest przez doświadczonych specjalistów, którzy są dostępni pod dedykowanymi liniami telefonicznymi dla naszych klientów.
Wsparcie techniczne klienta (hotline i zdalna pomoc)
W będącym stale do dyspozycji dziale technicznym, funkcjonuje system telefonii z funkcjami rejestrowania i kolejkowania nieodebranych połączeń. Dzięki temu konsultanci oddzwaniają do klientów, którzy nie mogli dodzwonić się do działu technicznego.
Masz gwarancję na szybką pomoc w sytuacjach podbramkowych, gdy klient stoi Ci nad głową a błędnie wystawiłeś dokument sprzedaży i nie wiesz jak to skorygować lub błędnie wprowadziłeś towar na magazyn a musisz wystawić fakturę.
Doświadczenia zdobywane w codziennych kontaktach z użytkownikami oprogramowania Integra przekazywane są dalej np. do działu rozwoju oprogramowania. Pracownicy działu technicznego nie tylko rozwiązują bieżące problemy, ale również upowszechniają najlepsze praktyki wykorzystania oprogramowania.
Zapraszamy do kontaktu w celu zapoznania się z ofertą na aktualizację oprogramowania.