autoExpert 11/2016 Oprogramowanie dla motoryzacji

Integra Software

autoExpert 11/2016 Oprogramowanie dla motoryzacji

Program posiada wiele funkcji, które odpowiadają praktycznym potrzebom ser­wisów. System jest używany zarówno w małych warsztatach jak i w większych firmach, w sieciach serwisowych i flotach.

Najlepszym potwierdzeniem, że program Integra Car 7 warto wdrożyć w swoim serwisie jest to, że ma on największy udział na rynku i wygrał konkursy w większości sieci wielu znanych firm. m.in.: AutoCrew, ATS(LPG Stag) BOSCH, Bridgestone, Continental, Michelin.

W programie dla serwisu jest dostępny katalog części z danymi TecDoc i system zamó­wieniowy wielu hurtowni m.in.: Auto Partner, Auto land, Gordon, Inter Parts, Inter Team, Cer Motor, Matogama, Moto-Profil, Polcar. Integra to lider rozwiązań IT dla branży motoryzacyjnej czego potwierdzeniem jest bardzo duża liczba klientów i wiele nagród otrzymanych za innowacyj­ność systemów.

Z programu korzystają warsztaty w sieciach: AutoCrew, Bosch Service, First Stop – bRIDGESTONE, BestDrive – CONTINENTAL, Euromaster – MICHELIN.

Poniżej znajdują się opinie użytkowników, dotyczące funkcji przydatnych w codziennej pracy serwisu (więcej opinii na www.integra.com.pl)
„Program okazał się tak dobry, że po 3 mies. od wdrożenia w Belżycach zakupili­śmy go do drugiei placówki w Niedrzwicy. Okazuje się, że Integra Car 7 to narzędzie bez którego nie wyobrażamy sobie pracy…” 
– właściciel firmy Bedmot z Belżyc.

„Dzięki funkcjom programu możemy lepiej i wydajniej zarządzać serwisem. Moduł CRM pozwala na stałe kontakt z klientem, a dzięki funkcji SMS-ómamy pewność dotarcia do nieuchwytnych tel. klientów…” 
– szef serwisu BS Automasz w Poznaniu.

„Program umożliwia profesjonalną obsłu­gę klienta. Pomocne są moduły umożliwia­jące otwieranie zleceń przy wykorzystaniu czytnika kodów 2D, import elektronicz­nych faktur, historia obsługi pojazdów..” 
– właściciel serwisu z Wągrowca

INTEGRA WEBKATALOG MOBILE, WEBSHOP 2016

Nowe rozwiązania to nowoczesne platformy internetowe do sprzedaży części zamien­nych, dostępne przez 24h zawsze i wszę­dzie, także na urządzeniach mobilnych.

Dzięki połączeniu sklepu z systemami dystrybutorów jest możliwa prezentacja aktualnych cen i dostępności towaru. Aktualizacja oferty i obsługa zamówień jest bardzo łatwa dzięki integracji z systemem sprzedażowo-magazynowym.

Platformę można połączyć z bazą TecDoc zawierającą 130 tys. pojazdów po­wiązanych z 6 min części z opisami tech., zdjęciami i ponad 20 mln zamienników. Platforma może zawierać katalog wyceny napraw, dane serwisowo-naprawcze i być zintegrowana z system do obsługi flot.

Przygotowano również wersję sklepu do sprzedaży opon połączoną z terminarzem serwisu. Sklep zawiera zdjęcia i gotowe dane katalogowe oraz jest zintegrowany z syste­mami firm Bridgestone, GoodYear, Conti­nental, Michelin, Pirelli i innych dostawców.

Nowoczesny wygląd, szybkość i ła­twość obsługi, integracja z systemami ze­wnętrznymi oraz wsparcie dla SEO to główne zalety rozwiązań firmy Integra.