autoExpert 11/2016 Oprogramowanie dla motoryzacji
Integra Software
autoExpert 11/2016 Oprogramowanie dla motoryzacji
Program posiada wiele funkcji, które odpowiadają praktycznym potrzebom serwisów. System jest używany zarówno w małych warsztatach jak i w większych firmach, w sieciach serwisowych i flotach.
Najlepszym potwierdzeniem, że program Integra Car 7 warto wdrożyć w swoim serwisie jest to, że ma on największy udział na rynku i wygrał konkursy w większości sieci wielu znanych firm. m.in.: AutoCrew, ATS(LPG Stag) BOSCH, Bridgestone, Continental, Michelin.
W programie dla serwisu jest dostępny katalog części z danymi TecDoc i system zamówieniowy wielu hurtowni m.in.: Auto Partner, Auto land, Gordon, Inter Parts, Inter Team, Cer Motor, Matogama, Moto-Profil, Polcar. Integra to lider rozwiązań IT dla branży motoryzacyjnej czego potwierdzeniem jest bardzo duża liczba klientów i wiele nagród otrzymanych za innowacyjność systemów.
Z programu korzystają warsztaty w sieciach: AutoCrew, Bosch Service, First Stop – bRIDGESTONE, BestDrive – CONTINENTAL, Euromaster – MICHELIN.
Poniżej znajdują się opinie użytkowników, dotyczące funkcji przydatnych w codziennej pracy serwisu (więcej opinii na www.integra.com.pl)
„Program okazał się tak dobry, że po 3 mies. od wdrożenia w Belżycach zakupiliśmy go do drugiei placówki w Niedrzwicy. Okazuje się, że Integra Car 7 to narzędzie bez którego nie wyobrażamy sobie pracy…”
– właściciel firmy Bedmot z Belżyc.
„Dzięki funkcjom programu możemy lepiej i wydajniej zarządzać serwisem. Moduł CRM pozwala na stałe kontakt z klientem, a dzięki funkcji SMS-ów mamy pewność dotarcia do nieuchwytnych tel. klientów…”
– szef serwisu BS Automasz w Poznaniu.
„Program umożliwia profesjonalną obsługę klienta. Pomocne są moduły umożliwiające otwieranie zleceń przy wykorzystaniu czytnika kodów 2D, import elektronicznych faktur, historia obsługi pojazdów..”
– właściciel serwisu z Wągrowca
INTEGRA WEBKATALOG MOBILE, WEBSHOP 2016
Nowe rozwiązania to nowoczesne platformy internetowe do sprzedaży części zamiennych, dostępne przez 24h zawsze i wszędzie, także na urządzeniach mobilnych.
Dzięki połączeniu sklepu z systemami dystrybutorów jest możliwa prezentacja aktualnych cen i dostępności towaru. Aktualizacja oferty i obsługa zamówień jest bardzo łatwa dzięki integracji z systemem sprzedażowo-magazynowym.
Platformę można połączyć z bazą TecDoc zawierającą 130 tys. pojazdów powiązanych z 6 min części z opisami tech., zdjęciami i ponad 20 mln zamienników. Platforma może zawierać katalog wyceny napraw, dane serwisowo-naprawcze i być zintegrowana z system do obsługi flot.
Przygotowano również wersję sklepu do sprzedaży opon połączoną z terminarzem serwisu. Sklep zawiera zdjęcia i gotowe dane katalogowe oraz jest zintegrowany z systemami firm Bridgestone, GoodYear, Continental, Michelin, Pirelli i innych dostawców.
Nowoczesny wygląd, szybkość i łatwość obsługi, integracja z systemami zewnętrznymi oraz wsparcie dla SEO to główne zalety rozwiązań firmy Integra.