autoExpert 11/2017 – Prezentacja najnowszych systemów

Integra Software

autoExpert 11/2017 – Prezentacja najnowszych systemów

Nowy system Integra Car 7 2018 z innowacyjnymi rozwiązaniami dla doradców serwisowych i mechaników znacznie zwiększa możliwości i poprawia efektywność pracy serwisu.

Dostępny w programie Katalog Wyceny Napraw jest niezbędny do prawidłowej kalkulacji kosztów usług i umożliwia znaczne zwiększenie przychodów serwisu. Nowoczesny Grafik Napraw pozwala na bieżąco organizować i kontrolować pracę w serwisie, optymalnie wykorzystując stanowiska naprawcze i cenny czas mechaników. Wraz z modułem MOBILE system usprawnia komunikację między mechanikami i biurem serwisu.

Zapewniając serwisantom dokładne informacje o naprawie, można znacznie zwiększyć efektywność ich pracy. Dostępne w programie serwisowym raporty pozwalają sprawdzić efektywność pracy oraz zweryfikować dochodowość serwisu, sytuację finansową, a także rozliczenia prowizyjne mechaników.

Moduł CRM zapewnia szybki kontakt z klientami, sprawną kontrolę nad okresową obsługą serwisowanych pojazdów oraz budowanie lojalności klientów.

Nowy moduł importu faktur elektronicznych (dla ponad 100 formatów) znacznie ułatwia i skraca czas obsługi dostaw. Wyżej wymienione funkcje to tylko niektóre z wielu praktycznych możliwości programu, które na co dzień znacznie usprawniają pracę całego serwisu.

Nowy system Integra Car 2018 oszczędza czas i pozwala bardzo efektywnie zwiększać zyski serwisu.

Poniżej opinie użytkowników dotyczące funkcji przydatnych w codziennej pracy serwisu (więcej opinii na www.integra.com.pl).

„Program okazał się tak dobry, że po 3 miesiącach zakupiliśmy go do drugiej placówki w Niedrzwicy. Integra Car 7 to narzędzie bez którego nie wyobrażamy sobie pracy…”  – właściciel firmy Bedmot z Bełżyc.

„Dzięki programowi można lepiej zarządzać serwisem. CRM pozwala na stały kontakt z klientem, dzięki funkcji SMS mamy pewność dotarcia do nieuchwytnych klientów…”  – szef serwisu BS Automasz w Poznaniu.

„Program umożliwia profesjonalną obsługę klienta. Pomocne są moduły do otwierania, zleceń przy wykorzystaniu czytnika kodów, import elektronicznych faktur, historia obsługi pojazdów” – właściciel serwisu z Wągrowca.

Z programu korzystają warsztaty w sieciach: AutoCrew, Bosch Service, First Stop – BRIDGESTONE, BestDrive – CONTINENTAL, Euromaster – MICHELIN

Innowacyjne rozwiązania mobilne Integra 2018
– Błyskawiczne przyjęcie pojazdu do naprawy, wygodne i dokładne określenie zakresu zlecenia, graficzny interfejs do wprowadzania usterek, dostęp do danych serwisowo-naprawczych, szybki dostęp mechanika do zakresu naprawy, nagrywanie filmów i zdjęć wykrytych usterek, przygotowanie wycen napraw z akceptacją online, elektroniczna historia serwisowa dla klientów, rezerwacja terminu wizyty w smartfonie.

Aplikacje mobilne Integra dla doradców serwisowych, serwisantów i kierowców to innowacyjne rozwiązania, które wraz z oprogramowaniem Integra Car 7 znacznie zwiększają efektywność pracy i tworzą kompletną całość w warsztacie przyszłości.

Integra Diagrams (ID) – Schematy elektryczne

Od wielu lat pojazdy są wyposażane w coraz większą liczbę systemów elektronicznych. Naprawa takich układów bez schematów elektrycznych jest praktycznie niemożliwa. Dlatego opracowano specjalny moduł Inte­gra Diagrams, który zawiera ponad milion różnych schematów obejmujących m.in.
– układy sterowania pracą silnika (benzyna/diesel)
– systemy ABS/ASR/ESP
– układy ogrzewania i klimatyzacji
– systemy airbag
– zestawy wskaźników
– centralne zamki, elektryczne szyby i lusterka, regulowane fotele
– fabryczne alarmy i immobilisery
– światła drogowe, LWR, Xenon, itp.
– systemy nawigacji, radio, cd/dvd
– układ automatycznej skrzyni biegów
– aktywne zawieszenie, servo
– magistrala CAN/MOST itp.

W Integra Diagrams dostępne są również informacje dotyczące skrzynek bezpiecznikowych oraz przekaźników.
Zamieszczone rysunki przedstawiają miejsce zamontowania w samochodzie danej skrzynki oraz dokładny opis bezpieczników i przekaźników.

W innych modułach, m.in. Integra Data Service, dostępne są także dane obejmujące wycenę napraw, okresowe przeglądy, parametry regulacyjne i dane techniczne, pojemności układów, momenty dokręcania śrub, dane diagnostyczne oraz szczegółowe instrukcje wymiany podzespołów, np. pasków rozrządu, skrzyni biegów itp.

WEBKATALOG – KATALOG CZĘŚCI ZAMIENNYCH/INTEGRA WEB SHOP – PLATFORMY DO INTERNETOWEJ SPRZEDAŻY CZĘŚCI I OPON

Integra e-Commerce 2018 (eKatalogi/sklepy internetowe)

Integra e-Commerce 2018 to nowoczesne platformy internetowe do sprzedaży części zamiennych i opon, dostępne przez 24 h zawsze i wszędzie, także na urządzeniach mobilnych.

Dzięki połączeniu sklepów z systemami dystrybutorów jest możliwa prezentacja aktualnych cen i dostępności towaru. Aktualizacja oferty i obsługa zamówień jest bardzo łatwa dzięki integracji z systemem sprzedażowo-magazynowym.

Platformę można połączyć z bazą TecDoc oraz danymi katalogowymi innych dostawców. Integra e-Commerce może zawierać dane dla serwisów, m.in.: terminarz na­praw, moduł z czasami wymiany podzespołów, dane serwisowo-naprawcze i może być zintegrowany z system do obsługi flot.

Przygotowano również wersję sklepu do sprzedaży opon połączoną z terminarzem serwisu. Sklep zawiera zdjęcia i gotowe dane katalogowe opon oraz jest zintegrowany z systemami firm Bridgestone, Goodyear, Continental, Michelin, Pirelli oraz innych dostawców.

Nowoczesny wygląd, szybkość i łatwość obsługi, integracja z systemami zewnętrznymi oraz wsparcie dla SEO to główne zalety rozwiązań firmy Integra.