autoExpert 7-8/2015 – Produkt roku 2015
Integra Software
autoExpert 7-8/2015 – Produkt roku 2015
System warsztatowy Integra 7 z katalogiem części i danymi serwisowo – naprawczymi
Wiele serwisów funkcjonuje na rynku z dużą ilością stałych klientów, posiada doświadczonych fachowców, nowoczesny obiekt i zaawansowany sprzęt warsztatowy. Taki potencjał buduje się latami, tylko pojawia się pytanie czy jest on na pewno optymalnie wykorzystany? Aby w pełni go wykorzystać należy zastosować odpowiednie oprogramowanie dla serwisu np. Integra Car 7, które wspomaga codzienną pracę serwisów poprawiając znacznie ich organizację i efektywność. Najnowsza wersja zawiera dodatkowo dane do wyceny usług, karty przeglądów, dane regulacyjne, instrukcje naprawcze i schematy elektryczne.
Zakres głównych funkcji systemu Integra 7:
- Elektroniczny odczyt danych z dowodów rej., zlecenia napraw, terminarz i historia napraw, rozliczenia serwisantów, serwis opon
- Katalog do szybkiej wyceny usług z graficznym wyborem podzespołów pojazdów
- Okresowe przeglądy według producentów pojazdów, pojemności i specyfikacje dla olejów i płynów, czasy eksploatacji części, dane regulacyjne, instrukcje naprawcze, schematy elektryczne komfortu etc.
- Grafik napraw dedykowany dla serwisów blacharsko-lakierniczych
- Integracja z 12 katalogami dostawców części (szybkie wyszukiwanie części z informacją o cenie i dostępności)
- Import faktur elektronicznych od 50 dostawców
- Baza 1 000 000 zamienników części zamiennych.
- Kompleksowa obsługa magazynu, kontrola rotacji towarów, raporty sprzedaży, magazynowe
- Moduł CRM zwiększający obroty serwisu – wysyłanie multimedialnych wiadomości MMS/SMS dotyczących okresowych napraw i wymiany eksploatacyjnych części, promocje itp.
- Integracja z systemem flotowym
Klienci korzystający z oprogramowania Integra Car 7 najczęściej wymieniają poniższe zalety:
- Znacznie szybsza obsługa klientów!
- Lepsze planowanie pracy w serwisie!
- Dokładna i szybka wycena napraw!
- Szybszy dostęp do informacji serwisowych!
- Wystawianie zlecenia naprawy w kilka sekund!
- Zwiększenie przychodów ze sprzedaży części!
- Szybsze przyjmowanie dostaw do magazynu!
- Tańsze i sprawniejsze zamawianie części zamiennych!
- Efektywniejsze prowadzenie działań promocyjnych firmy!