autoExpert 7-8/2015 – Produkt roku 2015

Integra Software

autoExpert 7-8/2015 – Produkt roku 2015

System warsztatowy Integra 7 z katalogiem części i danymi serwisowo – naprawczymi

Wiele serwisów funkcjonuje na rynku z dużą ilością stałych klientów, posiada doświadczonych fachowców, nowoczesny obiekt i zaawansowany sprzęt warsztatowy. Taki potencjał buduje się latami, tylko pojawia się pytanie czy jest on na pewno optymalnie wykorzystany? Aby w pełni go wykorzystać należy zastosować odpowiednie oprogramowanie dla serwisu np. Integra Car 7, które wspomaga codzienną pracę serwisów poprawiając znacznie ich organizację i efektywność. Najnowsza wersja zawiera dodatkowo dane do wyceny usług, karty przeglądów, dane regulacyjne, instrukcje naprawcze i schematy elektryczne.

Zakres głównych funkcji systemu Integra 7:

  • Elektroniczny odczyt danych z dowodów rej., zlecenia napraw, terminarz i historia napraw, rozliczenia serwisantów, serwis opon
  • Katalog do szybkiej wyceny usług z graficznym wyborem podzespołów pojazdów
  • Okresowe przeglądy według producentów pojazdów, pojemności i specyfikacje dla olejów i płynów, czasy eksploatacji części, dane regulacyjne, instrukcje naprawcze, schematy elektryczne komfortu etc.
  • Grafik napraw dedykowany dla serwisów blacharsko-lakierniczych
  • Integracja z 12 katalogami dostawców części (szybkie wyszukiwanie części z informacją o cenie i dostępności)
  • Import faktur elektronicznych od 50 dostawców
  • Baza 1 000 000 zamienników części zamiennych.
  • Kompleksowa obsługa magazynu, kontrola rotacji towarów, raporty sprzedaży, magazynowe
  • Moduł CRM zwiększający obroty serwisu – wysyłanie multimedialnych wiadomości MMS/SMS dotyczących okresowych napraw i wymiany eksploatacyjnych części, promocje itp.
  • Integracja z systemem flotowym

Klienci korzystający z oprogramowania Integra Car 7 najczęściej wymieniają poniższe zalety:

  • Znacznie szybsza obsługa klientów!
  • Lepsze planowanie pracy w serwisie!
  • Dokładna i szybka wycena napraw!
  • Szybszy dostęp do informacji serwisowych!
  • Wystawianie zlecenia naprawy w kilka sekund!
  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży części!
  • Szybsze przyjmowanie dostaw do magazynu!
  • Tańsze i sprawniejsze zamawianie części zamiennych!
  • Efektywniejsze prowadzenie działań promocyjnych firmy!