autoExpert 7-8/2017 – Produkt roku 2017
Integra Software
autoExpert 7-8/2017 – Produkt roku 2017
W najnowszym numerze magazynu autoExpert 7-8 / Lipiec 2017 ukazał się dodatek specjalny – „Produkt roku 2017”.
W kategorii „Wyposażenie warsztatu i oprogramowanie” znalazł się nowy system Integra Car 2017 z innowacyjnymi rozwiązaniami dla doradców serwisowych i mechaników.
Integra Car znacznie zwiększa możliwości i poprawia efektywność pracy serwisu.
Dostępny w programie Katalog wyceny napraw jest niezbędny do prawidłowej kalkulacji kosztów usług i umożliwia znaczne zwiększenie przychodów serwisu.
Nowoczesny „Grafik napraw”, pozwala na bieżąco organizować i kontrolować pracę w serwisie, optymalnie wykorzystując stanowiska naprawcze i cenny czas mechaników.
Zapewniając serwisantom dokładne informacje o naprawie, można usprawnić komunikację pomiędzy warsztatem
i biurem serwisu oraz znacznie zwiększyć efektywność ich pracy.
Raporty pozwalają sprawdzić taką efektywność oraz zweryfikować szybko dochodowość serwisu, sytuację finansową, a także rozliczenia prowizyjne mechaników.
Moduł CRM zapewnia szybki kontakt z kierowcami, sprawną kontrolę nad okresową obsługą serwisowanych pojazdów oraz budowanie lojalności klientów.
System telefonii komputerowej – Integra CTI ułatwia klientom kontakt z serwisem i pozwala weryfikować efektywność doradców serwisowych.
Nowy import faktur elektronicznych (ponad 100 formatów) znacznie ułatwia i skraca czas obsługi dostaw.
Wyżej wymienione funkcje to tylko niektóre z wielu praktycznych możliwości programu, które na co dzień znacznie usprawnia pracę całego serwisu.
Systemy serwisowe Integra są wykorzystywane zarówno w małych warsztatach, jak i w dużych kompleksach motoryzacyjnych oraz w wielu sieciach serwisowych takich firm jak Bosch, Bridgestone, Continental, Michelin.
Nowy system Integra Car 2017 oszczędza czas i pozwala bardzo efektywnie przekuć go na dodatkowe zyski.
Integra Software
tel. 94 348 80 10
www.integra.com.pl