MOTOFOCUS.PL 2022/04

Integra Software

MOTOFOCUS.PL 2022/04

Wiele serwisów funkcjonuje na rynku z dużą liczbą stałych klientów, posiada wykwalifikowanych i doświadczonych fachowców, nowoczesny obiekt oraz dysponuje odpowiednim wyposażaniem i sprzętem. Taki potencjał buduje się przez wiele lat. Pojawia się jednak pytanie, jak optymalnie wykorzystać możliwości naszego serwisu?
Odpowiedzią na to pytanie może być między innymi wdrożenie odpowiedniego oprogramowania warsztatowego, które pomoże nam w pełni wykorzystać potencjał serwisu. Czasy, kiedy można było analogowo zarządzać firmą, nawet tą małą, już dawno bezpowrotnie minęły.
Najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z oprogramowania dedykowanego dla branży motoryzacyjnej. Jednym z najpopularniejszych systemów na rynku jest oprogramowanie Integra Car 7 umożliwiające kompleksowe zarządzanie serwisem. Modułowa budowa pozwala dostosować program do indywidualnych potrzeb, przez co system jest optymalny zarówno dla małych warsztatów, serwisów, jak i dużych kompleksów motoryzacyjnych. Integra Car 7 to intuicyjny program do prowadzenia serwisu, pozwalający na integrację i automatyzację wielu procesów w firmie. Korzysta z niego już ponad 5 000 użytkowników, m.in. największe sieci serwisowe oraz niezależne warsztaty.
Program umożliwia wystawianie zleceń naprawy pojazdów, przygotowywanie kosztorysów, budowanie historii serwisowej naprawianych pojazdów. W programie można także ewidencjonować usługi związane z serwisem klimatyzacji i ilością zużytego czynnika. Wbudowany terminarz pozwala na umawianie klientów i optymalne planowanie pracy w warsztacie samochodowym. Najnowsze wersje oprogramowania zawierają szereg funkcjonalności wspierających firmy w dostosowaniu się do najnowszych zmian w przepisach prawa.
Program Integra Car 7 współpracuje z warsztatowymi aplikacjami mobilnymi na smartfony i tablety dla mechaników oraz doradców serwisowych.
Integra Smart Workshop 2.0 to nowoczesny system, który całkowicie zmienia dotychczasową obsługę klientów. Papierowe dokumenty zostały zastąpione przez intuicyjne aplikacje, znacznie przyspieszając cały proces obsługi klienta. Aplikacja mobilna przeznaczona dla doradców serwisowych, służy do szybkiego przyjęcia samochodu do naprawy. Rozwiązanie dla mechaników zapewnia szybki dostęp do wielu informacji m.in. do zakresu zlecenia oraz danych serwisowo-naprawczych, które są niezbędne podczas każdej naprawy.