MOTOPODPRĄD.PL 2022/08
Integra Software
MOTOPODPRĄD.PL 2022/08
Są to wymierne straty dla serwisu. Dostępny w programie Integra katalog wyceny napraw pozwoli na szybkie ustalenie kosztów naprawy z wykorzystaniem przejrzystego interfejsu graficznego. W katalogu wycen dostępne są także gotowe listy czynności serwisowych, jakie należy wykonać dla konkretnego pojazdu przy określonym przebiegu lub po danym okresie czasu. Funkcja do elektronicznego importu dokumentów (FVAT, WZ, asygnat) od hurtowni części i opon. Program umożliwia import w ponad 150 formatach plików od najpopularniejszych dostawców w Polsce. Zapewni to znaczną oszczędność czasu przy obsłudze dostaw. Dodatkowo w programie jest dostępna baza ponad 1 mln zamienników. Dzięki niej możesz lepiej wykorzystać części, płyny i oleje, które już posiadasz na stanie.
Program serwisowy Integra Car 7 może być także zintegrowany z urządzeniami diagnostycznymi m.in. poprzez system Bosch CoRe. Taka integracja pozwoli Ci zaoszczędzić czas i uzyskać szybki dostęp do protokołów z urządzeń diagnostycznych, które zapisywane są bezpośrednio w zleceniu serwisowym. Wyniki diagnozy przed i po naprawie można wydrukować wraz z dokumentem sprzedaży, co pozwoli klientowi lepiej zrozumieć zakres naprawy, i ułatwi jej rozliczenie. Ponadto porównywanie wyników diagnozy różnych pojazdów może skrócić czas weryfikacji usterek i oraz poprawić efektywność pracy serwisantów.
W oprogramowaniu warsztatowym masz dostęp do wielu przejrzystych raportów, które pozwolą Ci w prosty sposób kontrolować różne obszary Twojej firmy np. sprawdzenie efektywności pracy mechaników, rozliczenia prowizyjne serwisantów, sprzedaż towarów i usług przy uwzględnieniu wielu parametrów np. zakres dat, kontrahentów, grupy usług, marżę, bieżące koszty, rentowność, itp.
Jeśli w przyszłości będziesz chciał jeszcze bardziej usprawnić pracę swojego serwisu to program Integra Car 7 może współpracować również z warsztatowymi aplikacjami mobilnymi na smartfony i tablety dla mechaników oraz doradców serwisowych. Integra Smart Workshop 2.0 to innowacyjne aplikacje, zmieniające dotychczasowy sposób obsługi klientów. Papierowe wersje dokumentów stosowane zostały zastąpione przez aplikacje mobilne, znacznie przyspieszając cały proces obsługi klienta i przyjęcie pojazdu do naprawy wraz z możliwością wykonania zdjęć stanu pojazdu przed jego przyjęciem na serwis. Natomiast aplikacja dla mechaników zapewnia szybki dostęp do wielu informacji m.in. do zakresu naprawy oraz informacji technicznych, niezbędnych do przeprowadzenia naprawy. Aplikacja dla mechaników umożliwia również szybkie zgłoszenie rozszerzeń naprawy, na których Twój serwis może zarobić dodatkowe pieniądze.
Podsumowując, jeśli Twój serwis działa na rynku od wielu lat, z dużą liczbą stałych klientów, współpracujesz z doświadczonymi fachowcami, dysponujesz odpowiednim wyposażaniem i zastanawiasz się jak wykorzystać ten potencjał nad, którym pracowałeś przez te wszystkie lata to pomyśl nad wdrożeniem odpowiedniego oprogramowania, które jest dedykowane dla branży motoryzacyjnej.