Nowoczesny Warsztat 7-8/2013
Integra Software
Nowoczesny Warsztat 7-8/2013
Nowoczesny Warsztat 7-8/2013
Ukazała się nowa wersja Integra Car 7 TS (Tyre Service), oprogramowania dla serwisów prowadzących sprzedaż i wymianę opon.
Program składa się z modułów, które obejmują m.in. serwis, sprzedaż, przechowalnię opon, terminarz napraw, magazyn, finanse, CRM/SMS, katalog wyceny, napraw i okresowych przeglądów, sklep internetowy, interfejsy katalogów części (m.in. Auto-Partner, Fota, Inter-Team) i systemów serwisowo-naprawczych (m.in. AuDaCon, Autodata, Bosch, Vivid). Dzięki takiej budowie można zakupić tylko potrzebne moduły i dostosować zakres funkcji do indywidualnych potrzeb.
Oprócz standardowej obsługi serwisu program posiada wiele dodatkowych funkcji usprawniających codzienną pracę warsztatów oponiarskich, m.in.:
- specjalne zlecenia do szybkiej obsługi wymiany opon i usług typu Fast-Service,
- automatyczna obsługa zamienników opon,
- przechowalnia opon zawierająca bazę 30 tys. opon, zintegrowana z programem do obsługi serwisu i modułem CRM/SMS,
- import faktur elektronicznych dostawców opon: Bridgestone, Continental, Goodyear, Dębica, Pirelli, Yokohama itp.,
- obsługa przy dostawach i sprzedaży opon kodów daty produkcji i danych z etykiet UE z właściwościami opon,
- integracja z systemami firm Bridgestone, Continental, Goodyear, Michelin, Pirelli w zakresie wysyłania zamówień, kontroli dostępności opon, aktualizacji cennika itd.,
- funkcje CRM z korespondencją seryjną SMS, np. przypomnienie o terminie wymiany opon, wsparcie posezonowej wyprzedaży opon itp.
Systemy Integra są zalecane w sieciach serwisowych m.in. przez firmy Bridgestone oraz Continental.