Nowoczesny Warsztat 7-8/2013

Integra Software

Nowoczesny Warsztat 7-8/2013

Nowoczesny Warsztat 7-8/2013

Ukazała się nowa wersja Integra Car 7 TS (Tyre Service), oprogramowania dla serwisów prowadzących sprzedaż i wymianę opon.

Program składa się z modułów, które obejmują m.in. serwis, sprzedaż, przechowalnię opon, terminarz napraw, magazyn, finanse, CRM/SMS, katalog wyceny, napraw i okresowych przeglądów, sklep internetowy, interfejsy katalogów części (m.in. Auto-Partner, Fota, Inter-Team) i systemów serwisowo-naprawczych (m.in. AuDaCon, Autodata, Bosch, Vivid). Dzięki takiej budowie można zakupić tylko potrzebne moduły i dostosować zakres funkcji do indywidualnych potrzeb.
Oprócz standardowej obsługi serwisu program posiada wiele dodatkowych funkcji usprawniających codzienną pracę warsztatów oponiarskich, m.in.:

  • specjalne zlecenia do szybkiej obsługi wymiany opon i usług typu Fast-Service,
  • automatyczna obsługa zamienników opon,
  • przechowalnia opon zawierająca bazę 30 tys. opon, zintegrowana z programem do obsługi serwisu i modułem CRM/SMS,
  • import faktur elektronicznych dostawców opon: Bridgestone, Continental, Goodyear, Dębica, Pirelli, Yokohama itp.,
  • obsługa przy dostawach i sprzedaży opon kodów daty produkcji i danych z etykiet UE z właściwościami opon,
  • integracja z systemami firm Bridgestone, Continental, Goodyear, Michelin, Pirelli w zakresie wysyłania zamówień, kontroli dostępności opon, aktualizacji cennika itd.,
  • funkcje CRM z korespondencją seryjną SMS, np. przypomnienie o terminie wymiany opon, wsparcie posezonowej wyprzedaży opon itp.

Systemy Integra są zalecane w sieciach serwisowych m.in. przez firmy Bridgestone oraz Continental.