Przegląd Oponiarski – serwis „Dob-Gum” w sieci BestDrive

Integra Software

Przegląd Oponiarski – serwis „Dob-Gum” w sieci BestDrive

W lutowym numerze miesięcznika Przegląd Oponiarski zamieszczono informację na temat jednego z użytkowników oprogramowania Integra Car 7 – firmy „Dob-Gum” z Murowanej Gośliny.

Najnowszy polski serwis BestDrive, czyli Dob-Gum ma siedzibę na terenie 10-tysięcznego osiedla o wdzięcznej nazwie „Zielone Wzgórza”. Jego mieszkańcy to stali klienci serwisu, którzy z zaciekawieniem obserwowali kolejne etapy rozbudowy firmy. Ale od jesieni 2016 roku, gdy Dob-Gum stał się pomarańczowo-czarnym serwisem BestDrive i radykalnie odmienił swoje oblicze, na planie osiedla pojawiło się nowe miejsce spotkań towarzyskich, nazywane przez niektórych klientów serwisu – kawiarnią! To Biuro Obsługi Klienta, w którym klienci oczekują na odbiór auta na wygodnych kanapach, z filiżanką aromatycznej kawy, oglądając programy telewizyjne.

Natomiast na pytanie o pomysł na przystąpienie do sieci BestDrive Michał Dobrowolski wyjaśnia, że dziś oferowanie jedynie usług wulkanizacyjno-oponiarskich to już przeszłość! Dlatego wybrał on drogę rozwoju, wzbogacając ofertę o szybki serwis samochodów.

– Korzystając z gotowych, sprawdzonych wzorców sieci BestDrive, w krótkim czasie wdrożyliśmy nowoczesne technologie i procedury jakościowe, zwiększyliśmy efektywność pracy, zdobyliśmy wielu nowych klientów oraz umocniliśmy naszą pozycję na rynku lokalnym – mówi właściciel firmy. – A system informatyczny Integra, dostosowany do potrzeb serwisów BestDrive, jest dla nas nieocenionym wsparciem! Znacznie usprawniliśmy komunikację z dostawcami opon  i towarów dzięki zastosowaniu elektronicznej formy dokumentów, znacznie oszczędzając czas pracowników oraz zwiększając zyski firmy.