TRUCKFOCUS.PL 2022/04

Integra Software

TRUCKFOCUS.PL 2022/04

Integra Truck 7 to kolejna generacja kompletnego oprogramowania dla serwisów pojazdów ciężarowych, naczep, samochodów odstawczych i osobowych, które jest tworzone na bazie 30 lat praktycznych doświadczeń w branży Automotive.

Modułowa budowa pozwala dostosować program do indywidualnych potrzeb, przez co system jest optymalny zarówno dla małych warsztatów, serwisów, jak i dużych kompleksów motoryzacyjnych. Integra Truck 7 to intuicyjny program do prowadzenia serwisu, pozwalający na integrację i automatyzację wielu procesów w firmie związanych z codzienną pracą serwisu. Korzysta z niego już ponad 5 000 użytkowników, m.in. wiele sieci serwisowych, a także dużo indywidualnych warsztatów.

Program umożliwia wystawianie zleceń naprawy pojazdów, przygotowywanie kosztorysów, budowanie historii serwisowej naprawianych pojazdów. W programie można także ewidencjonować usługi związane z serwisem klimatyzacji i ilością zużytego czynnika. Wbudowany terminarz pozwala na umawianie klientów i optymalne planowanie pracy w warsztacie pojazdów ciężarowych. Najnowsze wersje oprogramowania zawierają szereg funkcjonalności wspierających firmy w dostosowaniu się do najnowszych zmian w przepisach prawa.

Dedykowane zlecenia napraw pozwalają na szybkie przyjęcie pojazdu do naprawy, z wykorzystaniem takich funkcji jak:

  • wbudowana baza prawie 100 000 pojazdów ciężarowych, dostawczych i osobowych,
  • elektroniczny odczyt danych pojazdów i kontrahentów z dowodów rejestracyjnych,
  • szybki wybór pojazdu na podstawie rodzaju napędu, ilości osi oraz rodzaju nadwozia lub zabudowy,
  • graficzne schematy do określania uszkodzeń ciągnika lub naczepy (ciągniki z naczepami: platforma podwozie 4×2/2, 6×2/2, ciągnik z naczepą 4×2/2, 4×2/4, 4×2/6, 6×2/2, 6×2/4, 6×2/4; ciągniki ze specjalistycznymi naczepami: betonomieszarka, wywrotka, cysterna, autotransport, kłonicowa),
  • dedykowany słownik usterek i usług dla pojazdów ciężarowych umożliwiający szybkie rejestrowanie zgłoszeń dotyczących np. problemu z funkcjonowaniem retardera, uszkodzonego układu podnoszenia kabiny kierowcy, nieszczelnego układu pneumatycznego naczepy, itp.