Jak usprawnić wymianę i przechowywanie opon w serwisie?
Integra Software
Zachęcamy wszystkie serwisy samochodowe zajmujące się wymianą oraz przechowywaniem opon do zapoznania się z funkcjami dostępnymi w oprogramowaniu dla serwisu programu Integra 7. Główne funkcje programu to m.in.
- Szybkie zleceniach dotyczących wymiany opon
- Przechowalnia opon zintegrowana z programem do obsługi serwisu (baza 50 tys. opon, karty przyjęcia, kontrola wieku i zużycia opon, itp.)
- Specjalne kartoteki towarowe z parametrami felg i opon: wym. ET, rozstaw śrub, zdjęcia bieżników, indeks prędkości i nośności, ewidencja kodów daty produkcji
- Rejestrowanie danych z nowych etykiet EU dot. właściwości opon:
przyczepność na mokrej nawierzchni, poziom hałasu generowany podczas jazdy, efektywność energetyczna - Dodatkowe zlecenia dedykowane dla napraw opon, regeneracji felg, itp.
Oprogramowanie Integra 7 można także rozszerzyć o aplikacje mobilne, które znacząco usprawniają proces obsługi zleceń wymiany opon i zarządzania depozytem w przechowalni. Dzięki aplikacjom mobilnym pracownicy mogą w łatwy i szybki sposób rejestrować zlecenia, monitorować postępy prac oraz aktualizować stan depozytu opon.
Jak usprawnić przyjęcie pojazdu do serwisu w trakcie sezonu wymiany opon?
Jak usprawnić pracę mechaników w takcie sezonu wymiany opon?