Rekomendacja firmy ITS Michalczewski

Integra Software

Rekomendacja firmy ITS Michalczewski

ITS A. Michalczewski
Ul. Ks. Łukasika 5, 26-600 Radom

Firma ITS Michalczewski jest użytkownikiem programu Integra Car 7. Program jest zainstalowany na 9 stanowiskach komputerowych.

Rekomendacja firmy ITS Michalczewski

Firma transportowa Adama Michalczewskiego została założona w 1973 roku. W początkowej fazie skupiała swoją działalność na przewozach w transporcie międzynarodowym wraz z uruchomieniem działu spedycji międzynarodowej. Od 18 lat świadczy usługi przewozowe w regularnej komunikacji miejskiej w Radomiu, stając się prekursorem przewozów pasażerskich w komunikacji miejskiej w Polsce, a tym samym uruchamiając warszawski oddział wspomnianych usług. Dział transportu międzynarodowego i spedycji zarządza flotą własnych samochodów ciężarowych oraz pojazdami innych przewoźników.

Dział serwisu prowadzi kompleksowe naprawy i remonty pojazdów silnikowych, głównie autobusów oraz samochodów ciężarowych i dostawczych, a także maszyn budowlanych. Firma posiada autoryzację na naprawy pojazdów m-ki MAN. W Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów, wykonywane są kompleksowe przeglądy techniczne wszystkich pojazdów. Czynności te przeprowadzane są na urządzeniach najnowszej generacji. Prężne działania związane z pracą salonu i serwisu marki Subaru, zapewniają klientom doskonały komfort i stabilność.

Pracownicy uczestniczą w cyklicznych szkoleniach, ustawicznie podnosząc swoje kwalifikacje, a silną pozycję na rynku gwarantuje firmie doświadczenie, wysoko wykwalifikowana kadra oraz nowoczesny sprzęt i wykorzystywane oprogramowanie m.in. program Integra Car 7, którego producentem jest Integra Software.

Niezależnie od tego, czy klient naprawiał w firmie pojazd czy nie, dane klienta wraz z pojazdem sczytujemy z dowodu rejestracyjnego do programu Integra 7 przy użyciu czytnika kodów 2D, co pozwala wyeliminować błędy w danych i skraca czas obsługi klienta. Podczas przyjmowania towaru do magazynu jest podgląd na historię dotychczasowych dostaw, gdzie pracownik może zweryfikować po jakich cenach dokonano zakupu przy konkretnej dostawie. Premiujemy pracowników za wyniki sprzedażowe, zaś mechaników za efektywność wykonanych napraw. W programie Integra 7 wystarczy określić procentowy udział danej osoby przy towarze lub usłudze, aby z końcem miesiąca podsumować jej rezultaty w formie czytelnego zestawienia. Opcje dostępne w module CRM trzymają pod kontrolą informacje o okresowych naprawach, stąd przy sporadycznych naprawach możemy Klientom przypominać o przeglądach, a także wysyłać mailowo korespondencję seryjną dot. prowadzonych akcji promocyjnych.

Przy sprzedaży pojazdów korzystamy ze wsparcia programu Integra 7 od przyjęcia samochodu na stan, poprzez przedstawienie oferty klientowi i finalizację transakcji odpowiednim dokumentem sprzedaży. Dość pomocny okazuje się CRM, w którym zapisujemy przypomnienia np. związane z przygotowaniem oferty dla klienta, czy informacji o wyprzedaży pojazdów z danego rocznika. Wydruki zawierają szczegółowe dane pojazdu, umożliwiające rejestrację auta w urzędzie komunikacji.

Podczas wdrożenia programu Integra 7, dział techniczny położył duży nacisk na przekazanie solidnych podstaw związanych z użytkowaniem najważniejszych funkcji dostępnych w programie. To zaś pozwoliło firmie sprawnie odnaleźć się w nowym narzędziu i niejako płynnie przejść z jednego systemu na drugi.

Program Integra 7 to bardzo dobre wsparcie informatyczne działań prowadzonych w serwisie, sklepie motoryzacyjnym , czy też salonie. Bez wątpienia, program bardzo dynamicznie rozwija się, utwierdzając naszą firmę w wartości jaką niesie zarówno dla nas jak i dla innych użytkowników. Wspomniane oprogramowanie Integra 7 jest godne polecenia!

Właściciel
Adam Michalczewski