Rekomendacja firmy Jarema Akryl

Integra Software

Rekomendacja firmy Jarema Akryl

Serwis Maszyn Budowlanych

SERWIS JAREMA
Wola Cicha 150
36-060 Głogów Młp.

Nasza firma to ludzie, dla których obsługa serwisowa maszyn to coś więcej niż przywracanie stanu technicznego maszynie ale przede wszystkim dopasowywanie oferty serwisowej do potrzeb klientów posiadających maszyny. Zaplecze naszej firmy to  ludzie mający wieloletnie doświadczenie  w zakresie serwisu maszyn, rozwiązywaniu problemów technicznych ale przede wszystkim posiadających umiejętności w dbałości o klienta, który powierza im nadzór nad swoimi maszynami. Ponadto w naszym serwisie dokonujemy w atrakcyjnych cenach szybkich napraw w zakresie FAST- FIT, a także wykonujemy kompleksowe naprawy i remonty generalne.
Aby świadczyć usługi kompleksowo oferujemy części zamienne do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn budowlanych a w szczególności części silnikowe, karoseryjne, przeniesienia napędu, układu elektrycznego, hamulcowego, wydechowego, hydraulicznego, elementy mostów napędowych.

Stale podwyższając standard i jakość obsługi w naszym serwisie stanęliśmy przed wyborem profesjonalnego, branżowego oprogramowania, które wspierałoby nas w codziennej pracy. Wybraliśmy oprogramowanie INTEGRA CAR7.

System został wdrożony w 2013 roku na 4 stanowiskach komputerowych. Program do serwisuIntegra Car 7 posiada liczne funkcje branżowe odpowiadające naszym motoryzacyjnym potrzebom. Wśród najważniejszych trzeba wymienić: elektroniczny odczyt danych z dowodów rejestracyjnych, elektroniczny import faktur od naszych dostawców, integracja z katalogami dystrybutorów części, wymiana danych z systemami typu Bosch ESI[tronic], Autodata, TecDoc, funkcje CRM –  przypomnienia o okresowych naprawach i wymianie części eksploatacyjnych, powiadomienia SMS/MMS, kompleksowa obsługa magazynu, raportowanie, rozliczenia prowizyjne pracowników serwisu, moduł uszkodzeń pojazdów, dane naprawczo-serwisowe (TecRMI) dostępne bezpośrednio   w programie Integra Car7 oraz inne funkcje wspierające codzienną pracęserwisu.

Dział techniczny skutecznie i sprawnie wdrożył rozwiązanie Integra 7. Dużą zaletą jest możliwość korzystania ze wsparcia działu technicznego, który zapewnia profesjonalną pomoc w codziennej obsłudze programu. Dzięki szerokiej konfiguracji i wielu modułom opcjonalnym oprogramowanie sprawdzi się w każdym serwisie motoryzacyjnym. Polecam!

Z wyrazami szacunku

Mirosław Małek