Rekomendacja firmy BOMA

Integra Software

Rekomendacja firmy BOMA

BOMA BOGDAN NOWAK BOMA
40-393 Katowice, ul. Krakowska 160 lok. 2
www.boma.pl

Firma BOMA Bogdan Nowak działa na rynku od 1988 roku. Jesteśmy liderem sprzedaży opon do samochodów osobowych, ciężarowych, przemysłowych i rolniczych w regionie Górnego Śląska i jedną z wiodących firm w Polsce. Oprócz działalności handlowej prowadzimy nowoczesny serwis mechaniczny pojazdów.

Poprzednio przez kilka lat używaliśmy innego oprogramowania, ale ze względu na ograniczenia techniczne nie mogliśmy go dalej rozwijać. W związku z dynamicznym rozwojem firmy postanowiliśmy wdrożyć kompleksowe oprogramowanie Integra Car 7 do obsługi serwisu samochodowego oraz zintegrowany terminarz online Integra TPS 4.0.

Oprogramowanie Integra Car 7 jest wykorzystywane w naszej firmie na wielu stanowiskach, zarówno do obsługi serwisu zajmującego się mechaniką pojazdową, serwisem ogumienia, przechowalnią opon jak i na stanowiskach myjni oraz auto detailingu. Oprogramowanie znacząco usprawniło codzienną pracę serwisu. Program umożliwia profesjonalną obsługę klienta i szybkie przygotowywanie zleceń, kosztorysów z wykorzystaniem katalogu wyceny napraw, z którego dodatkowo możemy bezpośrednio dobierać części od dostawcy. Dodatkowo program umożliwia również automatyczne wysyłanie przypomnień do klientów o uzgodnionych terminach napraw, zakończeniu naprawy czy nierozliczonych fakturach. Dane serwisowe dostępne w programie są bardzo przydatne mechanikom podczas codziennych napraw. Program usprawnił również obsługę magazynu, między innymi dzięki możliwości elektronicznego importu dokumentów od dostawców części i opon. Dodatkowo raporty pozwalają na sprawną kontrolę oraz pokazują rzeczywisty obraz funkcjonowania firmy.

Wdrożenie oraz  uruchomienie oprogramowania Integra Car 7 z terminarzem online Integra TPS 4.0 odbyło się szybko i sprawnie. Zapytania omawialiśmy na bieżąco ze wsparciem technicznym firmy Integra Software.

Korzystanie z samego terminarza online jest proste. Dostęp jest możliwy z dowolnej przeglądarki internetowej, a proces rezerwacji wymaga wprowadzenia minimalnej ilości informacji ze strony użytkownika. Interfejs terminarza jest intuicyjny i przyjazny dla użytkownika.

Niewątpliwą zaletą Integra TPS.4.0 jest pełna integracja z oprogramowaniem do obsługi serwisu co pozwala na efektywne zarządzanie pracą serwisu z jednego miejsca. Patrząc na dotychczasowe doświadczenia uważamy, że Integra TPS 4.0 pozwala nam łatwiej zorganizować naszą pracę i uprościć dostęp do usług serwisu naszym klientom.

Ze względu na pewne specyficzne cechy naszego serwisu konieczne było dostosowanie oprogramowania do naszych potrzeb. We współpracy z producentem oprogramowania udało się uzgodnić, przygotować i wdrożyć modyfikacje na których nam zależało.

Rekomendujemy i polecamy oprogramowanie firmy Integra Software.

Dyrektor ds. Technicznych
Marek Sawa