Rekomendacja sieci serwisowej FIRST STOP

Integra Software

Rekomendacja sieci serwisowej FIRST STOP

Rekomendacja oprogramowania Integra

Bridgestone Corporation to jeden z największych światowych producentów opon i innych wyrobów przemysłu gumowego. Pierwsze egzemplarze opon Bridgestone powstały już w 1930 roku w Japonii. Właściciel firmy, pan Shojiro Ishibashi zdecydował się na nazwanie firmy własnym nazwiskiem przetłumaczonym na język angielski – Bridgestone co oznacza „kamienny most”.

Bridgestone zatrudnia aktualnie ponad 134 tysiące pracowników w 59 fabrykach i 441 spółkach zależnych na całym świecie. Bridgestone Europe, z centralą w Brukseli, zarządza ośmioma fabrykami, centrum badawczym oraz dwudziestoma przedsiębiorstwami handlowymi.

Od 1994r Firma Bridgestone organizuje ogólnoeuropejską sieć serwisów po marką FIRST STOP.

Sieć FIRST STOP liczy aktualnie ponad 2000 serwisów i jest obecna w 23 krajach całej Europy.

Serwisy sieci First Stop, poza sprzedażą i montażem ogumienia, oferują również szeroki zakres różnych usług motoryzacyjnych m.in.: wymianę oleju, kontrolę geometrii kół, wymianę klocków hamulcowych, diagnostykę i serwis układów klimatyzacji, regulację świateł, itp.

Do profesjonalnej obsługi klientów i sprawnego zarządzania pracą każdego serwisu niezbędne jest nowoczesne oprogramowanie branżowe pozwalające optymalnie wykorzystać potencjał takiej firmy.

W ocenie zespołu odpowiedzialnego za rozwój sieci FIRST STOP, takim oprogramowaniem jest system Integra Car 7 firmy Integra, która posiada w swojej ofercie wersje systemów dedykowanych dla serwisów funkcjonujących w branży oponiarskiej. Taki system umożliwia również pełną obsługę serwisów pod kątem napraw z zakresu mechaniki, elektromechaniki, okresowych przeglądów oraz innych usług motoryzacyjnych.

Ze względu na modułową budowę oraz szerokie możliwości konfiguracyjne oprogramowanie serwisowe Integra można dostosować zarówno do potrzeb małych serwisów jak i dużych kompleksów motoryzacyjnych.

Autorzy oprogramowania położyli duży nacisk na łatwą i szybką obsługę programu (także klientów), co pozwala zaoszczędzić wiele czasu podczas codziennej pracy serwisu i magazynu. Zaawansowany terminarz napraw pomaga optymalnie wykorzystać potencjał serwisu, a rozbudowane funkcje CRM wspierają biznesową działalność firmy m.in. przypominają o okresowych naprawach i wymianie eksploatacyjnych części.

Dzięki integracji oprogramowania z katalogami części zamiennych oraz systemami serwisowymi zapewniono szybki dostęp do wielu potrzebnych w serwisie danych technicznych. Rozbudowany moduł raportów pozwala na rozliczenia prowizyjne pracowników, szczegółową analizę sprzedaży oraz sprawne monitorowanie działalności całej firmy.

Ważnym elementem jest również szeroki zakres usług, które oferuje producent oprogramowania np. w zakresie wdrożenia systemu, migracji danych, szkoleń oraz obsługi technicznej zakupionego oprogramowania.

Według niezależnego raportu dot. komputeryzacji serwisów  samochodowych, około 25% firm używa rozwiązań marki Integra, jest to obecnie największy udział w oprogramowaniu dla branży motoryzacyjnej. Ponadto Integra otrzymała wiele prestiżowych nagród zarówno na rynku IT jak i w branży motoryzacyjnej.
W celu usprawnienia zarządzania siecią serwisową oraz podniesienia jakości usług świadczonych przez serwisy First Stop, jako organizator sieci zalecamy stosowanie oprogramowania Integra Car 7 wszystkim stacjom serwisowym FST.

Tomasz Kraczko
First Stop and Retail Buisness Manager