Rekomendacja firmy Euromaster Rybiński
Integra Software
Rekomendacja firmy Euromaster Rybiński
Euromaster Serwisowanie Opon i Pojazdów
Rybiński Spółka Jawna
al. Wojska Polskiego 29a
68-200 Żary
Firma jak większość biznesów w Polsce jest biznesem rodzinnym. Została założona w 1981r. przez Krzysztofa Rybińskiego, jako zakład specjalizujący się w bieżnikowaniu, a następnie serwisowaniu i obsłudze opon. Senior po latach pracy przeszedł na zasłużoną emeryturę i przekazał ją w nasze ręce. Po przejęciu firmy zależało nam, aby utrzymać poziom jakości usług jaki został wypracowany i dążyć do stałego rozwoju firmy.
Krokiem milowym było przystąpienie do sieci EUROMASTER w 2008 roku, kiedy to jako pierwsza firma w Polsce przeszliśmy wszystkie audyty i dostosowaliśmy procedury obsługi klienta wymagane przez sieć, co skutkowało nadaniem nam certyfikatu zgodności oraz udostępnienie wizualizacji EUROMASTER.
Z chwilą wstąpienia do sieci poza rozwojem związanym z poszerzeniem gamy obsługiwanych dotychczas opon osobowych i dostawczych o przemysłowe, wózki widłowe, ciężarowe i rolnicze, wszystkie obsługiwane wyłącznie u klientów serwisami mobilnymi, zaczęliśmy rozwijać usługi: serwis olejowy, ukł. hamulcowe, naprawa zawieszeń, ustawianie geometrii, serwis i naprawa klimatyzacji oraz wymiana rozrządów i sprzęgieł.
Taki rozwój firmy wymógł na nas konieczność wparcia funkcjonowania i kontroli biznesu przez wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Zdecydowaliśmy się na oprogramowanie serwisowe rekomendowane przez naszą sieć – INTEGRA 7. Dzięki temu, zarządzanie i prowadzenie firmy stało się dużo łatwiejsze. Z dotychczas używanego programu do fakturowania i kontrolowania stanów magazynowych oraz rozrachunków z kontrahentami przeszliśmy o kilka kroków dalej, czyli: każdy przyjęty pojazd ma otwierane zlecenie naprawy poprzez skanowanie dowodu rejestracyjnego, które daje możliwość śledzenia historii obsługi w naszej firmie. Ponadto istotne są również przypominania o kolejnych wcześniej zdefiniowanych planowanych czynnościach poprzez moduł CRM. Ważnym elementem jest również sprawnie działający moduł do obsługi przechowalni depozytów oraz możliwość przypisywania serwisantów do konkretnych usług, na podstawie których automatycznie wyliczy na koniec miesiąca wielkość wypracowanej premii. Tworzenie szeregu raportów znacznie ułatwia zarządzanie firmą jak również wiele innych funkcji i możliwości, których ciągle się uczymy i stopniowo je wdrażamy. A co najważniejsze – firma Integra na bieżąco rozwija oprogramowanie, tak, aby jak najlepiej sprostać wymaganiom rynku i w miarę możliwości wprowadzać proponowane przez użytkowników nowe funkcjonalności.