Rekomendacja Bosch-Service Nierzwicki

Integra Software

Rekomendacja Bosch-Service Nierzwicki

Nierzwicki Bosch Service

Oprogramowanie Integra 7 wykorzystujemy w naszej firmie od marca 2010r. (wcześniej przez 4 lata – Integra 5). System działa w sieci LAN wspomagając obsługę Klientów serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego oraz sprzedaż samochodów nowych i używanych.

Po prawie roku użytkowania mogę powiedzieć, że program Integra 7 w pełni spełniła nasze oczekiwania, a pod pewnymi względami nawet je przerosła.

Aplikacja została bardzo dobrze zaprojektowana pod kątem wymagań branży motoryzacyjnej. Jest bardzo elastyczna, a duża ilość dostępnych opcji pozwoliła na łatwe i szybkie dostosowanie programu do specyficznych wymagań naszej firmy.

Wiele innowacyjnych funkcji, takich jak baza czasów napraw pojazdów oraz rozbudowane funkcje CRM (powiadomienia SMS, wsparcie akcji handlowych), znacząco usprawniły obsługę klientów, wydatnie podniosły jakość obsługi oraz bezpośrednio przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży.

Na szczególną pochwałę zasługuje również oferowana przez producenta pomoc techniczna w ramach usługi „Integra Suport” z której kilkakrotnie mieliśmy okazję skorzystać. Za każdym razem  pracownicy pomocy technicznej szybko i skutecznie rozwiązywali nasze problemy.

Zakup oprogramowania Integra 7 był bez wątpienia dobrą inwestycją.

Szef Sprzedaży

Piotr Sziewierski