Rekomendacja firmy Bosch- Service Drabczyk

Integra Software

Rekomendacja firmy Bosch- Service Drabczyk

BS Drabczyk 
ul. Radocza 1; 34-100 Wadowice

Firma BS Drabczyk jest użytkownikiem programu Integra Car 7.
Program jest zainstalowany na 5 stanowiskach komputerowych.


Firma nasza jest spółką cywilną braci Marcina i Roberta Drabczyków, została założona w 1993 roku i w tej formie prawnej działa do dnia dzisiejszego. Cieszymy się i korzystamy z doświadczeń wieloletniej tradycji, jaką jesteśmy związani z motoryzacją. W chwili obecnej w ramach naszej działalności zajmujemy się naprawą i kompleksową obsługą pojazdów samochodowych, osobowych i dostawczych do 6t. Zakres naszych napraw jest bardzo szeroki, wykonujemy między innymi diagnostykę i naprawy systemów wtrysku, hamulcowych, wszelkich systemów elektronicznych pojazdu, naprawy mechaniczne w całym zakresie, wulkanizację. W tej chwili jesteśmy w trakcie uruchomienia Stacji Kontroli Pojazdów i nowoczesnego stanowiska naprawy wtryskiwaczy diesla. Zatrudniamy siedmiu mechaników, a naprawy prowadzimy na ośmiu stanowiskach. Prowadzimy też sklep z częściami zamiennymi i akcesoriami.

Naszą „przygodę” z Integrą rozpoczęliśmy w styczniu 2008, kiedy wdrożyliśmy Integrę 5. Zastąpiliśmy w ten sposób nasz stary, jeszcze DOS-owy program. Od lipca 2009 użytkujemy Integrę 7 na pięciu stanowiskach: w POK, sklepie, magazynie i księgowości.

Na wybór tego systemu miały wpływ przede wszystkim: rekomendacja programu z sieci Bosch-Service, dostosowanie programu do specyfiki prowadzenia warsztatu samochodowego, funkcjonalność i prostota obsługi, modułowość i duże możliwości konfiguracji do własnych potrzeb.

Wdrożenie programu przebiega w/g ustalonego i dopasowanego do potrzeb Klienta harmonogramu. Przewiduje on m.in. instalację programu na stanowiskach roboczych, ich pracę na bazie przykładowej, migrację danych z poprzednich wersji, lub obcych programów. Cała pomoc ze strony Działu Wsparcia Technicznego prowadzona jest przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii – zdalnego pulpitu – co we wspaniały sposób ułatwia rozwiązywanie problemów. Kompetencja i znajomość oprogramowania pracowników jest szczególnie warta podkreślenia, a dostępność nie wzbudza zastrzeżeń. Zastosowanie modułu CRM w kontaktach z Klientami nie pozwala umknąć żadnemu problemowi technicznemu, a zgłaszanie uwag do programu z każdego poziomu programu bezpośrednio na serwer Integry ułatwia pracę.

Olbrzymia ilość funkcji, opcji programu i pól definiowalnych pozwala zgromadzić wszelkie potrzebne informacje o pojeździe, Kliencie i wykorzystać je w dalszej działalności. Zastosowanie czytnika kodów kreskowych znacznie skraca proces przyjęcia pojazdu do serwisu i eliminuje błędy ręcznego wprowadzania informacji. Funkcje planowania i przypominania o zdarzeniach wykorzystujemy w swojej pracy, a przy prowadzeniu SKP będzie jedną z ważniejszych opcji programu. Możliwość powiązania kosztorysu ze zleceniem naprawy i dokumentem sprzedaży znacznie skraca proces obróbki zlecenia i powoduje zwiększenie efektywności pracy. Przypisanie mechaników do napraw pozwala precyzyjnie oszacować efekty pracy i rozliczenie wynagrodzeń w systemie prowizyjnym. Zaawansowane funkcje raportów pozwalają lepiej zarządzać firmą.

Generalnie, dzięki wielu zaletom, modułowości i możliwości rozbudowy oraz dostosowania programu do aktualnych potrzeb polecamy zakup systemu Integra Car 7 serwisom pragnącym oprzeć swoje działanie na stabilnym i dopracowanym systemie, wspomagającym zarządzanie serwisem, magazynem i finansami firmy.

Krzysztof Tatar