Opis modułów dodatkowych i rozszerzeń programu Integra
Integra Software
Integra Data Service 3.0 i Dane TecRMI
Zapewniają czyli szybki dostęp bezpośrednio z poziomu zlecenia do danych serwisowo-naprawczych niezbędnych przy naprawach pojazdów m.in.:
- zakres okresowych przeglądów wg specyfikacji producenta pojazdów
- wycena napraw wg nazw i grup usług oraz schematów graficznych
- okresy wymiany olejów i części eksploatacyjnych
- Pojemności układów oraz specyfikacje olejów i płynów
- Instrukcje naprawcze – układy rozrządu, dane diagnostyczne, opisy usterek, lokalizacje komponentów, instrukcje wymiany podzespołów.
- Schematy elektryczne – sterowanie silnika, ABS/ESP, klimatyzacje, airbag, skrzynie biegów, immo, wskaźniki, centr. zamki, navi, CAN, itp.
Moduł Serwis i przechowalnia opon
Moduł zawiera szybkie zlecenia dot. np. wymiany opon, akumulatorów, regulacji świateł, które są dedykowane dla serwisów opon i warsztatów Fast Service. Główne funkcje modułu to m.in. przechowalnia opon zintegrowana z programem do obsługi serwisu; Specjalne kartoteki towarowe z opisami i zdjęciami bieżników opon; Obsługa indywidualnych parametrów felg i opon – wymiary ET, rozstaw śrub, zdjęcia bieżników, indeks prędkości i nośności, ewidencja kodów daty produkcji; Funkcje do ewidencji kodów daty produkcji podczas dostaw opon; Rejestrowanie danych z nowych etykiet EU kategoryzujących opony: wydajność paliwowa, przyczepność, poziom hałasu. W połączeniu z modułem SMS/CRM są dostępne funkcje umożliwiające wysyłanie grupowe klientom wiadomości SMS z informacją o konieczności wymiany opon ze względu na zużycie lub wiek opony.
Konto SMS
Wysyłka powiadomień w momencie umawiania klientów na wizytę oraz przypomnień np. na godzinę przed planowaną naprawą. Grupowa wysyłka wiadomości SMS, wybór odbiorców wg wielu kryteriów np. marka, roczników pojazdów, adresu zamieszkania oraz informacji dot. wykonywania okresowych usług serwisowych i wymiany eksploatacyjnych części. Funkcję SMS można również wykorzystać dla przekazania klientom innych ważnych informacji np. o zakupie nowego sprzętu i rozszerzeniu zakresu działalności lub przygotowaniu akcji promocyjnej.
Moduł CRM Zadania
Automatyczna kontrola terminów okresowych napraw i wymiany części eksploatacyjnych (np. filtrów, oleju, płynu
hamulcowego, świec, pasków, wycieraczek, opon, itp.).
Ewidencja przebiegu km lub okresu wymiany dla części eksploatacyjnych i czynności obsługowo naprawczych pojazdu.
Rejestrowanie przypomnień CRM bezpośrednio w zleceniu naprawy- zapis przypomnienia podczas wydawania klientowi pojazdu.
Moduł zdjęć i uszkodzeń – dla pojazdów osobowych, dostawczych oraz ciężarowych i naczep.
Moduł pozwala rejestrować uszkodzenia zewnętrzne pojazdu na schematach graficznych w zleceniach naprawy. Istnieje również możliwość podłączania zdjęć i dokumentów (w różnych formatach) do zleceń naprawy, kartotek towarów i pojazdów oraz w module CRM.
Moduł Grafik napraw do planowania pracy serwisu
Widok dnia, tygodnia, miesiąca umożliwiający analizę zajętości stanowisk naprawczych, a planowanie pracy i przypisywanie terminów odbywa się w oparciu o poszczególnych serwisantów lub stanowiska naprawcze.
Wersja Pro pozwala na rezerwację terminów z podziałem na stanowiska naprawcze – funkcja dedykowana dla serwisów w których naprawa jednego pojazdu odbywa się na kilku stanowiskach np. serwisy blacharsko-lakiernicze.
Interfejs Wymiany danych z hurtowniami
– szybkie przyjecie dostaw
Przyjęcia dostawy towaru można wykonać na kilka sposobów, ręcznie zakładając lub wyszukując kartoteki towarów, importując plik z dostawą lub najszybciej – poprzez interfejs wymiany danych. Dzięki niemu widzimy swoje faktury, asygnaty / zamówienia i jednym kliknięciem możemy wybrać dokument do importu. Stan magazynu jest uzupełniany, nowe kartoteki zakładają się automatycznie, a cena zostaje zaktualizowana.
Interfejs Katalogów części Integra Webkatalog
Współpraca z katalogami części dystrybutorów zapewnia szybkie wyszukiwanie towaru, informacje o zamiennikach, cenach oraz stanach magazynowych, a także dostęp do zdjęć, rysunków, danych tech. i innych parametrów części zamiennych (dot. programów Integra Katalog). Towary niedostępne w magazynie serwisu program Integra 7 automatycznie znajduje w cenniku dostawcy z informacją o ich dostępności, cenie i terminie dostawy. Z poziomu zlecenia wywołujemy program Integra Katalog z wybranym wcześniej pojazdem i możemy do w/w zlecenia dodać znalezione w Katalogu części. Jeśli pozycji nie ma w magazynie lokalnym, program automatycznie tworzy zamówienie do dostawcy. Dzięki tej integracji uzyskuje się szybką wymianę danych pomiędzy programami bez zapisywania cen
i nr katalogowych na stosach papierowych kartek.
Interfejs wymiany danych z systemami księgowymi
Oprogramowanie Integra 7 umożliwia eksport rejestrów sprzedaży do ww. systemów finansowo księgowych, pliku JPK_V7, dokumentów magazynowych, kasowych oraz dokumentów zakupu. Integracja z systemami finansowo-księgowymi ma duże znaczenie dla firm prowadzących pełną księgowość. Współpraca z systemami finansowo-księgowymi: Comarch OPTIMA, Sage Symfonia, Rewizor GT. Oprogramowanie Integra 7 umożliwia także przygotowanie plików w strukturze JPK_FA oraz JPK_MAG, które są dostępne w podstawowym zakresie oprogramowania Integra 7.
Moduł RCPS
Główne funkcje modułu Rejestracja czasu pracy serwisantów
- Rejestracja czasu pracy serwisanta z użyciem kodów kreskowych
- Kontrola zarejesrtowanego czasu pracy w zleceniu
- Możliwość rejestracji czasu pracy kilku serwisantów do jednego zlecenia
- Jednoczesna rejestracja czasu pracy dla wielu zleceń i serwisantów
- Raport z uwzględnieniem rzeczywistego czasu pracy serwisantów
Integra CTI – Interfejs telefonii Siemens/Gigaset
Automatyczna ewidencja połączeń telefonicznych w oprogramowaniu Integra 7. Szybki dostęp do najczęściej używanych funkcji podczas połączenia telefonicznego
(dodanie terminu naprawy, przygotowanie kosztorysu, rezerwacji towaru, wpisu do CRM, itp.). Rejestracja nieodebranych połączeń z funkcją szybkiego oddzwaniania na nr klienta. Raportowanie i weryfikacja efektywności prowadzonych rozmów telefonicznych. Automatyczne wywołanie zlecenia naprawianego pojazdu podczas dzwonienia telefonu. Współpraca z różnymi modelami telefonów Siemens /Gigaset Pro /Elmeg