Program do obsługi napraw i regeneracji podzespołów

Program do serwisu podzespołów

Integra Software

Oprogramowanie do serwisu podzespołów

Integra Serwis 7 w serwisie podzespołów

Program do serwisu Integra Serwis 7 jest narzędziem dedykowanym dla firm prowadzących serwis, naprawy i regenerację różnych podzespołów np. pomp Diesel, alternatorów, rozruszników, silników, automatycznych skrzyni biegów, sterowników, zestawów wskaźników, ogrzewania postojowego, itp.

Szeroki zakres konfiguracji pozwala dostosować program do serwisów o różnej specyfice działalności.

System poprawia organizację pracy serwisu, ale nie tylko. Dzięki funkcjom CRM może również wpłynąć znacząco na zwiększenie dochodów firmy. Czas przyjmowania towaru do magazynu podczas dostaw skrócono poprzez automatyczny import faktur elektronicznych.

Program do serwisu podzespołów oferowany przez firmę Integra Software cechuje niespotykana w tego typu rozwiązaniach funkcjonalność, która umożliwia wygodną pracę oraz szybką i sprawną obsługę klienta. Wraz z modułami opcjonalnymi zapewnia kompleksową obsługę całej firmy.

Artboard 2 copy 2

Profesjonalna obsługa klienta

Artboard 2 copy

Większe przychody serwisu

Artboard 2

Duża oszczędność czasu

Główne funkcje programu Integra Serwis 7:

  • Specjalne zlecenia napraw przeznaczone dla podzespołów np. pomp i wtryskiwaczy, turbosprężarek, głowic, automat. skrzyń biegów oraz alternatorów i rozruszników
  • Przyjmowanie podzespołów do naprawy bez konieczności podawania danych pojazdu
  • Możliwość tworzenie kartotek dla różnych podzespołów np. dla pomp wtryskowych
  • Możliwość przygotowywania specjalnych kosztorysów dot. regeneracji podzespołów
  • Indywidualne słowniki usterek związanych z uszkodzeniami podzespołów pojazdu
  • ntegracja z modułem CRM - powiadomienia SMS, przypomnienia o przeglądach, itp.*
  • Planowanie w Terminarzu prac dotyczących napraw i regeneracji podzespołów
  • Współpraca z katalogami części zamiennych m.in. Bosch ESI[tronic], eCAT*
  • Wygodne fakturowanie regeneracji podzespołów dzięki funkcji kompletacji
  • Dedykowane protokoły do kompleksowej obsługi napraw gwarancyjnych
  • Współpraca z modułem zdjęć do ewidencji uszkodzonych podzespołów*
  • Raporty dot. historii serwisowej podzespołów i rozliczenia prowizyjne serwisantów

Moduły programu Integra Serwis 7:

do planowania prac serwisowych

Integra Terminarz


Terminarz firmy Integra Software to narzędzie służące do organizacji pracy serwisu. Funkcjonalność umożliwia sprawne planowanie prac serwisowych i pozwala na optymalne wykorzystanie potencjału serwisu, co wpływa na poprawę rentowności i usprawnia funkcjonowanie każdej firmy.

do szybkiego przygotowywania ofert

Integra Cennik


Cennik umożliwia szybki dostęp do informacji o cenie i dostępności towaru. Moduł umożliwia także import ofert handlowych od głównych dostawców. Otrzymujemy wtedy ofertę kilku dostawców w jednym programie. System umożliwia przygotowywanie zamówień i wysyłanie ich poprzez email

system RCP – rejestr czasu pracy

Integra RCP


Integra RCP pozwala rejestrować czas pracy pracowników oraz ich nieobecności. Ponadto możemy dowolnie skonfigurować i przyporządkować harmonogram pracy danemu pracownikowi bądź całej grupie.

Dodatkowo funkcjonalność umożliwia ewidencję urlopów, zwolnień, spóźnień itp. a także eksport danych do systemów kadrowo-płacowych. Rejestracja czasu pracy (rozpoczęcie, przerwy, zakończenie) jest prowadzona na podstawie wymiany danych z nowoczesnym czytnikiem kart zbliżeniowych, w które są wyposażani pracownicy firmy.

moduł wspomagający biznesową działalność firmy

Integra CRM


Moduł CRM umożliwia wysyłanie informacji do klientów dotyczących aktualnych promocji, wprowadzanie nowego asortymentu do sprzedaży, o wyprzedaży towarów, itp. Wiadomości mogą być wysyłane grupowo do wielu klientów poprzez SMS lub email. Funkcję powiadomień SMS/email można również wykorzystać dla przekazania klientom innych ważnych informacji np. o akcjach promocyjnych.

System zawiera również funkcje dot. przypomnień o bieżących angażach oraz umożliwia przydzielanie i kontrolę realizacji zadań przez pracowników firmy.

Wymagania sprzętowe

wymagania sprzętowe

Pomimo wielu funkcji programu i zaawansowanego interfejsu użytkownika, optymalizacja programu umożliwiła zdecydowane obniżenie wymagań stawianych komputerom na których pracuje system Integra 7.

Nasi klienci

BOSCH
Bridgestone
Continental
Michelin
Mercedes-Benz

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej na temat ciasteczekPolityka Prywatnosci