Integra Firma 7
Program do sklepów i hurtowni motoryzacyjnych
Integra Software
Program do hurtowni motoryzacyjnej sklepu z częściami zamiennymi do samochodów Integra Firma 7 to nowoczesne oprogramowanie wspierające pracę firm działających w branży motoryzacyjnej. Modułowa budowa programu pozwala dostosować go do indywidualnych potrzeba zarówno sklepu z częściami jak i średniej hurtowni motoryzacyjnej.
Zalety programu najczęściej wymieniane przez użytkowników:
-
Większe przychody za sprzedaży części
-
Znacznie sprawniejsza obsługa klientów
-
Wygodne i łatwe wyszukiwanie części
-
Kompleksowa obsługa magazynu
-
Szybsze przyjmowanie dostaw części
-
Integracja z systemami i katalogami hurtowni części
-
Integracja ze e-sklepem Integra WebShop
Zwiększ sprzedaż części z programem Integra Firma 7
Program do sprzedaży części zamiennych Integra posiada wiele branżowych funkcji dla sklepu, dystrybutora czy hurtowni motoryzacyjnej.
Oprogramowanie umożliwia kompleksową obsługę sprzedaży, magazynu, łatwe wyszukiwanie części i akcesoriów samochodowych, szybkie przyjmowanie dostaw.
Program Integra Firma 7 zapewnia sprawną obsługę klienta oraz integrację z katalogami części.
Jeśli chcesz taniej zamawiać części, szybciej obsługiwać klientów – skorzystaj z oprogramowania Integra Firma 7
Wdrażając program Integra Firma 7 do sklepu motoryzacyjnego lub hurtowni zyskujesz nowoczesne narzędzie posiadające szereg funkcji:
-
Współpraca z cennikami i katalogami wielu dystrybutorów.
-
Potencjał handlowy dzięki bazie oraz funkcjom dotyczącym 1 000 000 zamienników.
-
Szybka obsługa dostaw (automatyczny import faktur elektronicznych).
-
Kontrola rotacji towaru przy zamówieniach i wyprzedaży części.
-
Automatyczne tworzenie zamówień, rezerwacja części zamiennych.
-
Wiele funkcji usprawniających inwentaryzację m.in. za pomocą czytników i terminali kreskowych.
-
Raporty sprzedaży, magazynowe, rozliczenia prowizji sprzedawców.
Wśród obsługiwanych dokumentów sprzedaży można wymienić: Faktury VAT, Korekta Faktury VAT, Paragon fiskalny, oraz Faktury: zaliczkowa, Unijna, Proforma oraz Wewnętrzny dokument sprzedaży.
Zapraszamy także do zapoznania się z programami dla serwisów dostępnymi w naszej ofercie.
Program do sprzedaży części zamiennych umożliwia kompleksową obsługę magazynu.
Oprogramowanie Integra Firma 7 obsługuje wiele dokumentów magazynowych m.in. PZ, PZK, WZ, WZK, RW, RWK , PW, BO, MM-/+, RI-/+, AI, ZA, RT.
Znaczną oszczędność czasu zapewnia import faktur elektronicznych, obsługa kodów kreskowych oraz automatyczne tworzenie dokumentów RW i WZ podczas dodawania towarów do faktur.
Poszerz grono swoich klientów dzięki integracji ze sklepem internetowym
Integra WebShop
Integra WebShop to nowoczesny sklep internetowy, zapewniający klientom szybkie i łatwe zakupy części zamiennych przez internet. Integra WebShop zawiera dane katalogowe TecDoc dla ponad 3 000 000 artykułów m.in. zdjęcia, opisy techniczne, nr OES, informacje o zastosowaniu części w pojazdach oraz wiele innych danych ułatwiających identyfikację i wyszukiwanie części zamiennych.
Dane katalogowe pochodzą od ponad 450 producentów i są na bieżąco aktualizowane.
Jeśli chcesz otrzymać demo, umówić prezentację lub otrzymać materiały
to wypełnij formularz
Wymagania sprzętowe
Pomimo wielu funkcji i zaawansowanego interfejsu użytkownika, optymalizacja programu umożliwiła zdecydowane obniżenie wymagań stawianych komputerom, na których pracuje system Integra 7.
Zobacz inne wersje i programy:
Integra Car 7
dla serwisów samochodowych
- Wyceny napraw zwiększające zyski
- Znacznie sprawniejsza obsługa klientów
- Szybsze przyjmowanie dostaw części
Integra Truck 7
dla serwisów samochodów ciężarowych
- Słownik dot. samochodów ciężarowych
- Wybór pojazdu wg napędu / ilości osi
- Moduł uszkodzeń pojazdów i naczep
Integra Car 7 TS
dla serwisów opon
- Przechowalnia opon
- Szybkie zlecenia dot. wymiany opon
- Serwis naprawy opon i felg aluminiowych
Integra APP
aplikacja do Aktywnego Przyjęcia Pojazdu
- Aktywne otwarcie zlecenia przy pojeździe
- Wstępne określenie kosztów naprawy
- Dołączanie zdjęć i filmów dot. usterek
Integra PDS
aplikacja dla serwisantów (mechaników)
- Lista zleceń mechanika z zakresem naprawy
- Obsługa kart kontrolnych (check list)
- Szczegółowe dane dot. zleconej naprawy
Integra eCommerce
wykorzystaj lepiej potencjał swojej firmy
- Systemy zamówieniowe z katalogiem części
- Sklepy internetowe i katalogi produktów
- Platformy sprzedaży