Relacja z BestDrive Forum 2025 – spotkanie zorganizowane przez Continental Opony Polska!

Integra Software
W dniach 27-29 maja uczestniczyliśmy w BestDrive Forum 2025 – wydarzeniu organizowanym przez naszego partnera, firmę Continental. Dzięki wieloletniej współpracy doskonale poznaliśmy potrzeby oraz wyzwania, z jakimi mierzą się współczesne serwisy oponiarskie i z tego względu nasze rozwiązania zostały skonfigurowane zgodnie ze standardami sieci BestDrive, by w pełni odpowiadać na realne potrzeby branży. Na spotkaniu mieliśmy okazję zaprezentować nasze innowacyjne narzędzia, które usprawniają zarządzanie serwisami w sieci BestDrive.
Technologie wspierające serwisy oponiarskie
Podczas spotkania przedstawiliśmy aplikacje mobilne dla mechaników i doradców serwisowych – Integra GO! oraz Integra PDS, które znacząco przyspieszają i upraszczają wykonywanie rutynowych zadań w serwisach.
Zaprezentowaliśmy terminarz Integra TPS i zobrazowaliśmy wykorzystywanie tego narzędzia przez klientów poprzez pokazanie praktycznych przykładów działań na terminarzu.
Dodatkowo podczas forum pokazaliśmy kilka wybranych funkcji naszego flagowego oprogramowania Integra Car 7, który ułatwia codzienną pracę w serwisach m.in. poprzez: zarządzanie depozytem opon, przyjmowanie pojazdów do serwisu i automatyzację procesów sezonowej wymiany opon. Porozmawialiśmy o zmianach prawnych dotyczących Krajowego Systemu e-Faktur i zaspokoiliśmy ciekawość uczestników wyjaśniając w jaki sposób program warsztatowy Integra przygotowuje serwisy na nadchodzące zmiany.
Konkurs i podsumowanie wydarzenia
Na zakończenie przygotowaliśmy konkurs, w którym serwisy mogły wygrać roczny dostęp do aplikacji mobilnej Integra GO!. Gratulujemy zwycięzcy i dziękujemy wszystkim uczestnikom za zaangażowanie!
Było nam niezwykle miło spotkać się z partnerami branżowymi, wymienić doświadczenia i porozmawiać o przyszłości technologii w sektorze oponiarskim. Dziękujemy Continental i organizatorom za inspirujące wydarzenie – do zobaczenia na kolejnym Forum!