Webinar dotyczący rozwiązań dla doradców serwisowych, mechaników i kierowców – sieć Bosch Car Service

Webinar Integra dla BCS

Integra Software

W ubiegły wtorek mieliśmy przyjemność przeprowadzić webinar, który przygotowaliśmy specjalnie dla serwisów z sieci Bosch Car Service (BCS). Spotkanie miało na celu przedstawienie podstawowych informacji dotyczących aplikacji mobilnych, które zostały skonfigurowane zgodnie ze standardami sieci BCS.

Spotkanie poprowadził nasz specjalista – Kacper. Podczas webinaru omówił następujące zagadnienia:

✔ Aplikacja do aktywnego przyjęcia pojazdu dla doradców serwisowych – Integra GO!

Integra GO! umożliwia szybkie przyjęcie pojazdu do naprawy z poziomu smartfonu. Aplikacja wyposażona jest w słowniki usterek i usług z opcją inteligentnego wyszukiwania, co znacząco usprawnia proces przyjęcia pojazdu do serwisu. W programie warsztatowym Integra Car 7 automatycznie tworzone są zlecenia na podstawie pojazdów przyjętych w aplikacji.

✔ Rozwiązanie mobilne dla mechaników – Integra PDS

Aplikacja, która zwiększa udział mechanika w procesie naprawy i umożliwia błyskawiczny dostęp do zakresu naprawy oraz danych serwisowo-naprawczych.

✔ Aplikacja dla kierowców – Auto Planer

Rozwiązanie stworzone dla klientów sieci BCS. Klienci mogą rezerwować terminy 24/7, wybierać usługi i otrzymywać automatyczne przypomnienia, co minimalizuje nieobecności. Dla serwisu to mniej telefonów, lepsza organizacja pracy i wyższa satysfakcja klientów.

✔ Omówienie podstawowej konfiguracji terminarza / grafiku napraw w oprogramowaniu Integra Car 7

Grafik napraw usprawnia organizację pracy w serwisie. Intuicyjny interfejs pozwala łatwo przesuwać terminy między stanowiskami i szybko reagować na zmiany. Dane z grafiku trafiają od razu do zakresu napraw, eliminując powtarzanie tych samych informacji. Dodatkowo można błyskawicznie sprawdzić historię serwisową pojazdu, co ułatwia przygotowanie do naprawy. Integracja z zakresem napraw pozwala mechanikom od razu widzieć potrzebne części i prace, przyspieszając przygotowanie do zlecenia.

Panel z pytaniami od uczestników

Zaangażowanie i aktywność uczestników podczas panelu pytań pokazuje nam, że serwisy samochodowe chcą się rozwijać i chętnie decydują się na nowoczesne rozwiązania technologiczne w zarządzaniu warsztatami. Szczególne zainteresowanie zdobyły praktyczne przykłady pokazujące w jaki sposób aplikacje mobilne mogą wesprzeć codzienną prace serwisantów i usprawnić procesy związane z przyjęciem pojazdu do naprawy.