Szkolenie online z aplikacji mobilnych dla sieci First Stop

Baner z webinaru dla FST

Integra Software

Pierwszy tydzień czerwca zakończyliśmy webinarem dla serwisów z sieci serwisowej First Stop (FST). Szkolenie poprowadził nasz specjalista od aplikacji mobilnych – Kacper, który podzielił się swoją wiedzą w zakresie wykorzystywania nowoczesnych technologii w serwisach samochodowych.

Spotkanie składało się z 2 głównych segmentów

Webinar rozpoczęliśmy przedstawieniem podstawowych informacji dotyczących aplikacji mobilnych – Integra APP, Integra GO! oraz Integra PDS, uwzględniając wykorzystanie danych serwisowo-naprawczych w pracy mechanika. Wszystkie omówione narzędzia zostały skonfigurowane zgodnie ze standardami sieci FST i znacząco usprawniają codzienne obowiązki w warsztatach.

Drugim segmentem było zaprezentowanie naszego rozwiązania dla klientów serwisów FST – aplikacja First Stop Connect, która usprawnia komunikacje między klientami, a serwisem. Dzięki zastosowaniu aplikacji First Stop Connect klient otrzymuje m.in. możliwość samodzielnego umawiania wizyt w serwisie oraz wgląd do historii serwisowej.

Szkolenie zakończyło się panelem pytań, podczas którego uczestnicy mieli możliwość poruszyć kwestie które ich zaintrygowały. Bardzo dziękujemy wszystkim za udział oraz zaangażowanie, i już teraz zachęcamy do śledzenia naszych działań, aby nie ominąć kolejnych webinarów.