Szkolenie online z podstawowej obsługi programu Integra Car 7 First Stop // 04.03.2025r.

Integra Software

We wtorek (4 marca) mieliśmy przyjemność przeprowadzić webinar skoncentrowany na praktycznym przedstawieniu korzyści płynących z oprogramowania warsztatowego Integra Car 7, dedykowanego serwisom sieci First Stop.

Uczestnicy mieli okazję „zajrzeć” do programu i wspólnie z wykwalifikowanymi specjalistami – Kacprem i Marcinem, mogli prześledzić proces obsługi zlecenia krok po kroku.

W trakcie szkolenia szczegółowo omówiliśmy kluczowe funkcjonalności Integra Car 7 FST, takie jak:

  • Przykład obsługi zlecenia od przyjęcia pojazdu, z wykorzystaniem katalogu wyceny napraw, do rozliczenia naprawy.
  • Szybkie zlecenie na usługi naprawy i wymiany opon.
  • Przykłady obsługi dostaw oraz importu faktur od wybranych dostawców.
  • Obsługę listy dokumentów kart przechowalni opon, z uwzględnieniem funkcji wyszukiwania wybranych kart oraz sortowania depozytów na liście.
  • Przykłady przyjęcia depozytu do przechowalni oraz wydania opon.
  • Funkcjonalność automatycznego wysyłania wiadomości SMS do klientów z przypomnieniem o odbiorze depozytu.
  • Praktyczne wykorzystanie funkcji historii przechowywanych opon.
  • Generowanie rejestru przechowywanych opon.
  • Planowanie pracy serwisu związanej z wymianą opon w terminarzu i opcjonalnym module grafiku napraw.
  • Podstawowe informacje dotyczące aplikacji dla kierowców First Stop Connect.

Aktywność uczestników była bardzo wysoka, co szczególnie widoczne było na panelu pytań. Liczne zapytania zgłaszane przez Was świadczyły o dużym zaangażowaniu i chęci zgłębienia poruszanych tematów. Specjaliści Integra Software na bieżąco odpowiadali na wszystkie wątpliwości, szczegółowo wyjaśniając kwestie wymagające doprecyzowania, co znacząco podniosło jakość i efektywność szkolenia.

Uczestnikom dziękujemy za udział i aktywność!

Firmie Bridgestone dziękujemy za współpracę przy organizacji szkolenia!

Przeczytaj więcej o programie Integra Car 7 dla serwisów oponiarskich.