Zmiany w fakturowaniu e-Faktury (KSeF)
Integra Software
Jakie zmiany czekają przedsiębiorców ?
Według zapowiedzi Ministerstwa Finansów zostanie wprowadzony obowiązek e-fakturowania dla wszystkich podmiotów gospodarczych zarejestrowanych Polsce. W tym celu jest przygotowywany jest Krajowy System e-Faktur (KSeF), który umożliwia generowanie i udostępnianie faktur w jednolitym formacie.
Od kiedy ?
Obowiązek e-fakturowania dla wszystkich podmiotów gospodarczych zarejestrowanych Polsce został odroczony do 1 lutego 2026 r.
Co to jest e-Fakutra?
To ustrukturyzowany dokument wystawiany i otrzymywany za pomocą Krajowego Systemu eFaktur (KSeF), tworzony w formacie XML zgodny ze strukturą przygotowaną przez ministerstwo Finansów (FA_VAT).
Jak rejestrować faktury w KSef?
Nasz zespół ds. rozwoju oprogramowania stale monitoruje zmiany legislacyjne i dokłada wszelkich starań aby na bieżąco dostosowywać program do zmieniających się przepisów. Poinformujemy o publikacji wersji umożliwiającej automatyczny eksport wystawionych w programie Integra 7 faktur na platformę KSeF.
Więcej urzędowych informacji na stronie: https://www.podatki.gov.pl/ksef/