Dlaczego warto korzystać z aktualizacji oprogramowania? Co zyskasz, mając abonament?

Banner AS

Integra Software

Dlaczego warto korzystać z aktualizacji oprogramowania? Co zyskasz, mając abonament?

Otoczenie, w którym działa firma z branży motoryzacyjnej ciągle się zmienia. Zmieniają się przepisy prawne (wprowadzenie wymogu stosowania JPK_V7, wydruk numeru NIP nabywcy na paragonie, itp.), producenci wprowadzają nowe zamienniki, klienci chcą być lepiej i szybciej obsługiwani, hurtownie wprowadzają nowe formaty wymiany danych.

Wszystkie te niedogodności nie dotyczą naszych klientów, którzy mają wykupioną aktualizację systemu Integra.

Główne korzyści aktualizacji:

  • Aktualizacja oprogramowania Integra do aktualnych wymogów prawnych

Stale śledzimy zmiany w przepisach. Dzięki temu klienci również są na bieżąco z przepisami. Zyskujesz więc pewność, że oprogramowanie jest dostosowywany do aktualnych zmian w przepisach.

Oprogramowanie MS Windows ciągle się zmienia. Nasi programiści na bieżąco śledzą ten rozwój i dostosowują nasze rozwiązania do zmian, które wprowadza Microsoft.

  • Dostęp do nowych funkcji

Wprowadzamy je na podstawie zgłoszeń użytkowników – słuchamy potrzeb klientów i wspólnie rozwijajmy nasze rozwiązania. Dostosowujemy oprogramowanie do potrzeb rynku, aby w łatwy sposób można było prowadzić serwis czy sklep. 

Strefa Integra Support została przygotowana dla użytkowników systemu Integra aby umożliwić lepsze wykorzystanie zakupionego oprogramowania. W tym miejscu znajdziecie informacje o nowych wydaniach programu jak również linki do pobrania najnowszej wersji programu, instrukcje obsługi, prezentacje, foldery.

W będącym stale do dyspozycji dziale technicznym, funkcjonuje system telefonii z funkcjami rejestrowania i kolejkowania nieodebranych połączeń. Dzięki temu konsultanci oddzwaniają do klientów, którzy nie mogli dodzwonić się do działu technicznego.

Masz gwarancję na szybką pomoc w sytuacjach podbramkowych, gdy klient stoi Ci nad głową a błędnie wystawiłeś dokument sprzedaży i nie wiesz jak to skorygować lub błędnie wprowadziłeś towar na magazyn a musisz wystawić fakturę.

Doświadczenia zdobywane w codziennych kontaktach z użytkownikami oprogramowania Integra przekazywane są dalej np. do działu rozwoju oprogramowania. Pracownicy działu technicznego nie tylko rozwiązują bieżące problemy, ale również upowszechniają najlepsze praktyki wykorzystania oprogramowania.

  • Dostęp do wersji testowych modułów dodatkowych

Posiadamy wiele dodatkowych modułów do oprogramowania Integra, np. CRM, Integra Data Service, które klienci mogą bez dodatkowych kosztów przetestować przed zakupem. 

Poza dostosowaniem oprogramowania do aktualnych wymogów prawnych, firmy posiadające aktualizację mają dostęp do wsparcia technicznego hotline i zdalnej pomocy. Pozwala to na szybkie rozwiązanie wątpliwości związanych z działalnością oprogramowania oraz wsparcie w wykorzystaniu wszystkich możliwości, których oprogramowanie Integra dostarcza użytkownikom. Wsparcie świadczone jest przez doświadczonych specjalistów, którzy są dostępni pod dedykowanymi liniami telefonicznymi dla naszych klientów.

W ramach nowych wersji wprowadzamy szereg kolejnych funkcji do oprogramowania Integra. Ostatnie zmiany to m.in. nowa baza pojazdów kompatybilna z TecDoc, usprawnienie i przyspieszenie przyjmowania dostaw, funkcje dotyczące ewidencji serwisu klimatyzacji, itp. Zmiany te powstają m.in. po konsultacjach z użytkownikami, analizie wykorzystania oprogramowania, czy też dostosowania wymagań sprzętowych i systemowych. Każdy użytkownik, który ma aktywny abonament na aktualizację oprogramowania otrzymuje te udoskonalenia w ramach rocznej opłaty.

Zapraszamy do kontaktu w celu zapoznania się z ofertą na aktualizację oprogramowania.

    Rodzaj licencji

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CDS Mioduszewski z siedzibą w Koszalinie przy ul. Orla 4a, w celu przesyłania informacji handlowych, wysyłki newslettera, archiwizacji danych, sprzedaży produktów i usług oraz do celów marketingowo-reklamowych. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie CDS Mioduszewski, że dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.

    Administratorem danych osobowych jest CDS Mioduszewski z siedzibą w Koszalinie (75-727) przy ul. Orla 4a. Dane przekazane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane przez okres niezbędny do zrealizowania wskazanego celu i może on być różny, w zależności od charakteru zapytania. Masz prawo żądania dostępu do danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz w każdym momencie wycofania udzielonej zgody. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.