Dlaczego warto korzystać z aktualizacji oprogramowania? Co zyskasz, mając abonament?

Banner AS

Integra Software

Dlaczego warto korzystać z aktualizacji oprogramowania? Co zyskasz, mając abonament?

Otoczenie, w którym działa firma z branży motoryzacyjnej ciągle się zmienia. Zmieniają się przepisy prawne (wprowadzenie wymogu stosowania JPK_V7, wydruk numeru NIP nabywcy na paragonie, itp.), producenci wprowadzają nowe zamienniki, klienci chcą być lepiej i szybciej obsługiwani, hurtownie wprowadzają nowe formaty wymiany danych.

Wszystkie te niedogodności nie dotyczą naszych klientów, którzy mają wykupioną aktualizację systemu Integra.

Główne korzyści aktualizacji:

  • Aktualizacja oprogramowania Integra do aktualnych wymogów prawnych

Stale śledzimy zmiany w przepisach. Dzięki temu klienci również są na bieżąco z przepisami. Zyskujesz więc pewność, że oprogramowanie jest dostosowywany do aktualnych zmian w przepisach.

Oprogramowanie MS Windows ciągle się zmienia. Nasi programiści na bieżąco śledzą ten rozwój i dostosowują nasze rozwiązania do zmian, które wprowadza Microsoft.

  • Dostęp do nowych funkcji

Wprowadzamy je na podstawie zgłoszeń użytkowników – słuchamy potrzeb klientów i wspólnie rozwijajmy nasze rozwiązania. Dostosowujemy oprogramowanie do potrzeb rynku, aby w łatwy sposób można było prowadzić serwis czy sklep. 

Strefa Integra Support została przygotowana dla użytkowników systemu Integra aby umożliwić lepsze wykorzystanie zakupionego oprogramowania. W tym miejscu znajdziecie informacje o nowych wydaniach programu jak również linki do pobrania najnowszej wersji programu, instrukcje obsługi, prezentacje, foldery.

  • Dostęp do wersji testowych modułów dodatkowych

Posiadamy wiele dodatkowych modułów do oprogramowania Integra, np. CRM, Integra Data Service, które klienci mogą bez dodatkowych kosztów przetestować przed zakupem. 

W ramach nowych wersji wprowadzamy szereg kolejnych funkcji do oprogramowania Integra. Ostatnie zmiany to m.in. nowa baza pojazdów kompatybilna z TecDoc, usprawnienie i przyspieszenie przyjmowania dostaw, funkcje dotyczące ewidencji serwisu klimatyzacji, itp. Zmiany te powstają m.in. po konsultacjach z użytkownikami, analizie wykorzystania oprogramowania, czy też dostosowania wymagań sprzętowych i systemowych. Każdy użytkownik, który ma aktywny abonament na aktualizację oprogramowania otrzymuje te udoskonalenia w ramach rocznej opłaty.

Klienci posiadający abonament na aktualizację mogą korzystać z odpłatnego wsparcia technicznego – Hotline. Pozwala to na szybkie rozwiązanie wątpliwości związanych z działalnością oprogramowania oraz wsparcie w wykorzystaniu wszystkich możliwości, których oprogramowanie Integra dostarcza użytkownikom. Wsparcie świadczone jest przez doświadczonych specjalistów, którzy są dostępni pod dedykowanymi liniami telefonicznymi dla naszych klientów.

Wsparcie techniczne klienta (hotline i zdalna pomoc)

W będącym stale do dyspozycji dziale technicznym, funkcjonuje system telefonii z funkcjami rejestrowania i kolejkowania nieodebranych połączeń. Dzięki temu konsultanci oddzwaniają do klientów, którzy nie mogli dodzwonić się do działu technicznego.

Masz gwarancję na szybką pomoc w sytuacjach podbramkowych, gdy klient stoi Ci nad głową a błędnie wystawiłeś dokument sprzedaży i nie wiesz jak to skorygować lub błędnie wprowadziłeś towar na magazyn a musisz wystawić fakturę.

Doświadczenia zdobywane w codziennych kontaktach z użytkownikami oprogramowania Integra przekazywane są dalej np. do działu rozwoju oprogramowania. Pracownicy działu technicznego nie tylko rozwiązują bieżące problemy, ale również upowszechniają najlepsze praktyki wykorzystania oprogramowania.

Zapraszamy do kontaktu w celu zapoznania się z ofertą na aktualizację oprogramowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CDS Mioduszewski z siedzibą w Koszalinie przy ul. Orla 4a, w celu przesyłania informacji handlowych, wysyłki newslettera, archiwizacji danych, sprzedaży produktów i usług oraz do celów marketingowo-reklamowych. Oświadczam, że zostałem poinformowany, iż administratorem moich danych osobowych będzie CDS Mioduszewski, że dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne.

    Administratorem danych osobowych jest CDS Mioduszewski z siedzibą w Koszalinie (75-727) przy ul. Orla 4a. Dane przekazane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane przez okres niezbędny do zrealizowania wskazanego celu i może on być różny, w zależności od charakteru zapytania. Masz prawo żądania dostępu do danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz w każdym momencie wycofania udzielonej zgody. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.