Integra Serwis
Program do obsługi serwisu
Integra Software
Program do prowadzenia serwisu Integra Serwis 7 jest dedykowany dla firm prowadzących serwis, naprawy i regenerację w różnych branżach technicznych. Szeroki zakres konfiguracji pozwala dostosować program do serwisów o różnej specyfice działalności.
Oprogramowanie Integra Serwis 7 umożliwia kompleksową obsługę serwisu. Program przeznaczony do zarządzania serwisem ma szerokie możliwości konfiguracyjne, dzięki czemu można dostosować go do indywidualnych potrzeb, wymagań i specyfiki pracy serwisów działających w różnych branżach. Program Integra Serwis 7 może być wykorzystywane między innymi przez serwisy pojazdów, serwisy podzespołów oraz serwisy specjalizujące się w naprawach sprzętu i urządzeń. Dodatkowo modułowa budowa programu umożliwia dobranie optymalnego zakresu pod kątem potrzeb zarówno małych jak i dużych serwisów.
Pięć rodzajów modułów serwisowych pozwala zastosować program do serwisów z różnych branż technicznych:
Program do serwisu Integra Serwis
Programy do serwisu oferowane przez firmę Integra Software cechuje niespotykana w tego typu rozwiązaniach funkcjonalność, która umożliwia wygodną pracę oraz szybką i sprawną obsługę klienta. Wraz z modułami opcjonalnymi zapewnia kompleksową obsługę całej firmy.
Oprogramowanie dla serwisów umożliwia kompleksową obsługę pracy serwisu, począwszy od możliwości przygotowywania kosztorysów i zleceń serwisowych dla klientów, poprzez obsługę magazynu i przyjmowania dostaw z możliwością automatycznego importu faktur elektronicznych, a skończywszy na rozliczeniu i wystawieniu dokumentu sprzedaży (faktury, paragonu) za zrealizowaną naprawę.
Oprogramowanie dla serwisu usprawnia również proces planowania i organizacji pracy serwisu, ponieważ w jednym systemie poza kosztorysami i zleceniami napraw mamy możliwości rozplanowywania wszystkich prac w terminarzu z podziałem na stanowiska serwisowe i serwisantów. Program umożliwia również kierownikom i właścicielom wygenerowanie raportów przedstawiających rzeczywisty obraz funkcjonowania serwisu w różnych obszarach (raporty serwisowe, sprzedażowe, finansowe, magazynowe, itp.).
Program do serwisu Integra Serwis posiada również dedykowane funkcjonalności pod kątem ewidencji czasu pracy serwisantów, weryfikacji efektywności pracy serwisantów oraz rozliczeń prowizyjnych.
Dodatkowo serwisy wykorzystując moduł CRM mogą szybko i sprawnie zorganizować akcję promocyjną, serwisową, wysyłając grupowo wiadomości SMS/MMS do określonych grup klientów serwisu. Program automatycznie przypomina pracownikom serwisu o przeglądach, naprawach i wymianie części eksploatacyjnych np. w pojazdach, urządzeniach, podzespołach, itp.
W programie do serwisu właściciel lub kierownik ma możliwość przydzielania zadań i przypomnień dotyczących bieżących spraw firmowych, a następnie weryfikację realizacji oddelegowanych zadań przez pracowników serwisu.
Główne funkcje programu Integra Serwis:
- baza klientów
- baza zleceń serwisowych
- program do zarządzania magazynem
- program do fakturowania
- rozliczenia z kontrahentami i dostawcami
- rejestracja wszelkich kosztów
- funkcje CRM – kontakt z klientami
- powiadomienia e-mail i SMS
- przygotowanie zestawień sprzedaży i zleceń
- rozliczenie czasu i kosztów pracy serwisantów
- kosztorysowanie
- dostęp do historii serwisowej przeglądów i napraw urządzeń
Program Integra Serwis sprawdzi się idealnie w serwisach sprzętu takich jak:
Serwis komputerowy
Program Integra Serwis zastosowany w serwisie komputerowym
Program do serwisu komputerowegoSerwis klimatyzacji i urządzeń chłodniczych
Program Integra Serwis zastosowany w serwisie klimatyzacji i urządzeń chłodniczych
Program do serwisu klimatyzacjiSerwis sprzętu RTV i AGD
Program Integra Serwis zastosowany w serwisie sprzętu RTV i AGD
Program dla serwisu sprzętu RTV i AGDSerwis kopiarek i drukarek
Program Integra Serwis zastosowany w serwisie kopiarek i drukarek
Program do serwisu kopiarek i drukarekSerwis GSM (serwis telefonów i smartfonów)
Program Integra Serwis zastosowany w serwisie GSM (telefonów i smartfonów).
Program do serwisu GSMPytania i odpowiedzi – FAQ:
Wybór odpowiedniego programu pozwoli lepiej wykorzystać potencjał serwisu. Oprogramowanie Integra 7 zapewni usprawnienie procesu przyjęcia, wyceny i naprawy.
Oprogramowanie zawiera również wiele funkcjonalności poprawiających organizację pracy, takich jak: zlecenia serwisowe, historia napraw, terminarz, rozliczenia, zarządzanie magazynem, sprawna obsługa dostaw towarów z elektronicznym importem dokumentów, prowizyjne rozliczenia serwisantów, raporty przedstawiające rzeczywisty obraz funkcjonowania serwisu.
Katalog wyceny napraw dostępny w programie Integra 7 umożliwia zwiększenie zysków serwisu i uniknięcie pomyłek przy określaniu cen usług, które mogą generować znaczące straty dla serwisu.
Program do serwisu Integra 7 może być wykorzystany przez firmy zajmujące się serwisem, naprawami i regeneracją w różnych branżach technicznych. Szeroki zakres konfiguracji pozwala dostosować program do serwisów o różnej wielkości i specyfice działalności.